کلیدواژه تعامل با برند / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بهنام فيض آبادی، فاطمه ؛ مرادی، محسن ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، اميد ؛
مجله:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1403 - شماره 6 (19 صفحه - از 100 تا 118 )
کلیدواژه ها:عشق به برندتعامل با برنداعتبار تایید کنندهبرند مکنگرش به برند.
-
2.
نویسنده : قربانی دینانی، حسن ؛ معلمی نیا، بابک ؛ عمرانی قهجاورستانی، مینا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (18 صفحه - از 193 تا 210 )
کلیدواژه ها:رسانه های اجتماعیتعامل با برندارتباطات با برندکیفیت رابطه با برند
-
3.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : قاسمی، مائده ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 133 تا 152 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیدرگیری شناختیرفتار خریدکیفیت محتواتعامل با برندتعاملاطلاعاتقصد خریدمصرفکنندهشبکۀ اجتماعی اینستاگرام
-
4.
نویسنده : امینی، شهلا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»آذر و دی 1399، دوره اول - شماره 5 (18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها:برندبرند مقصدمشارکت برندتعامل با برنداثرات افراد مشهورمشاهیر ادبیارتباط سلفگردشگرانمقصدمشارکتادبیتعاملافراد مشهور
-
5.
نویسنده : جاور، زهیر ؛ آندرواژ، لیلا ؛
همایش:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای رتبه ملی (14 صفحه - از 668 تا 681 )
کلیدواژه ها:تعامل با برند تجربه برند نیات رفتاری مشتری.
-
6.
نویسنده : یاوری گهر، فاطمه ؛ کراقلی، مرضیه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1398 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 47 تا 77 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندرسانه اجتماعیمحرکهای ارتباط با برندتعامل با برندمشتریتعاملاطلاعاتمشتریانوفاداریرسانههای اجتماعیهمکارانفرضیهمدل
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)