کلیدواژه خدمات بانکی / (46 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده : موسویان، سید عباس ؛ نظرپور، محمد نقی ؛ لطفی نیا، یحیی ؛
مجله:اقتصاد اسلامی»تابستان 1395 - شماره 62 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 107 تا 138 )
کلیدواژه ها:مشروعیتجامعیتکاراییبانک اسلامی دبیخدمات بانکیتجهیز و تخصیص منابعبانکمضاربهبانکداریقانونعقد
-
32.
نویسنده : قهرمانی، مسعود ؛ کریمی حمزه قاسم، داود ؛ عزیزی، وحید ؛ شیخ آقایی، سیاوش ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2/1 (11 صفحه - از 97 تا 107 )
کلیدواژه ها:خدمات بانکیوفاداری مشتریانهوش رقابتیاطلاعات
-
33.
نویسنده : پورمیرغفاری، سید مرتضی ؛ خوشنود، زهرا ؛
مجله:پژوهش های پولی - بانکی»بهار 1395 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 53 تا 81 )
کلیدواژه ها:سازمان جهانی تجارتگاتسخدمات بانکیجدول تعهدات خاصحقوق بانکی.
-
34.
نویسنده : نظرپور، محمدنقی ؛ مصطفی پور، غلامرضا ؛ حاجی منجزی، مریم ؛
مجله:اقتصاد و بانکداری اسلامی»بهار 1395 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 33 تا 57 )
کلیدواژه ها:نظام بانکیتسهیلات قرضالحسنهخدمات بانکیبانکداری قرضالحسنهکارت اعتباریتسهیلات قرض-الحسنهای
-
35.
نویسنده : کریمی، فرزاد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 185 تا 198 )
کلیدواژه ها:AHPبانکداری الکترونیکیVIKORروش های تصمیم گیری چند شاخصهمنطق بازه اییخدمات بانکداری الکترونیکیبانکمشتریاناطلاعاتخدمات بانکی
-
36.
نویسنده : علیزاده، ناهید ؛ شیری، اردشیر ؛ تابان، محمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره ششم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 601 تا 622 )
کلیدواژه ها:بازاریابی خدماتخدمات بانکینوآوری ارزشراهبرد اقیانوس آبیراهبردهای اقیانوس قرمزراهبرد اقیانوس آبیراهبرد اقیانوس آبیبانکبانک
-
37.
نویسنده : صادقی، محسن ؛ شعبانی جهرمی، فریده ؛
مجله:تحقیقات حقوقی»تابستان 1392 - شماره 62 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (54 صفحه - از 547 تا 600 )
کلیدواژه ها:سازمان تجارت جهانیحقوق ایرانخدمات بانکیگتس
-
38.
نویسنده : مهدی نیا، پروانه ؛
مجله:پژوهش های پولی - بانکی»زمستان 1389 - شماره 6 ISC (36 صفحه - از 133 تا 168 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکخدمات بانکیمدل کانورضایت مندی مشتری
-
39.
نویسنده : صالح نیا، منیره ؛ زارعی محمودآبادی، زهرا ؛
مجله:بانک و اقتصاد»خرداد 1389 - شماره 106 (10 صفحه - از 14 تا 23 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریخدمات بانکیوضعیت موجودوضعیت مطلوببانکمشتریمشتریانقابلیت اطمینانپاسخگویی
-
40.
نویسنده : مرتضوی، سعید ؛ کفاش پور، آذر ؛ حبیبی راد، آرزو ؛ آسمان دره، یاسر ؛
مجله:اقتصاد پولی، مالی»زمستان 1388، سال شانزدهم - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 126 تا 161 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیخدمات بانکیخوشه بندیبخش بندی بازارمزایای مورد انتظاربانکبانکبازاربازارمشتریانمشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (12 مقاله)
- علمی-پژوهشی (9 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)