کلیدواژه مدل کانو / (64 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
51.
نویسنده : غرابی، مجتبی ؛ حسن نژاد کاشانی، بهزاد ؛
مجله:پژوهشنامه چاپ و نشر»تابستان 1392 - شماره 7 (17 صفحه - از 27 تا 43 )
-
52.
نویسنده : زنجیرچی، سید محمود ؛ جلیلیان، نگار ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 90 تا 108 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات بانکیرضایت مشتریمدل کانوروش طراحی آزمایشهای تاگوچیمشتریآزمایشکارکنانتاگوچیمشتریانمدل
-
53.
نویسنده : میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ پیرو، سعید ؛
مجله:چشم انداز مدیریت صنعتی»زمستان 1391 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 61 تا 90 )
کلیدواژه ها:کیفیتخدماتنظریهمجموعهرافمدلکانوتوسعةعملکردکیفیت
-
54.
نویسنده مسئول : کلینی ممقانی، ناصر ؛ نویسنده : ایزدپناه، پریسا ؛
مجله:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»زمستان 1391 - شماره 51 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 59 تا 66 )
کلیدواژه ها:مدل کانورضایت مندی مشتریآنالیز نیاز کاربرطراحی ظروف غذاخوریاحساس در طراحی
-
55.
نویسنده : باقری، مهدی ؛ ابویی، محمدحسین ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 93 تا 113 )
کلیدواژه ها:مدل کانوارتباط با مشتريانچرخه عمر مشتريماتريس اهميت - عملکردمشتریمشتریانچرخه عمرکانوخردهفروشاناطلاعاتویژگیهاعملکرد
-
56.
نویسنده : شائمی برزکی، علی ؛ خزائی پول، جواد ؛ پورمصطفی خشکرودی، مهدی ؛ بالوئی جام خانه، هادی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1391 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 123 تا 142 )
کلیدواژه ها:مدل کانوخدمات اینترنیمدل وبکوال
-
57.
نویسنده : دانشیان، فاطمه ؛ اولیاء، محمد صالح ؛ رنجبریان، بهرام ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 165 تا 192 )
کلیدواژه ها:مدل کانورویکرد توسعه کارکرد کیفیتبرنامه ریزی استراتژیک بازاریابیفرش ماشینی و تکنیک فرآیند تحلیل شبکه ایاستراتژیمشتریبازاربازاریابیمشتریانگسترش کارکرد کیفیتاستراتژیک
-
58.
طبقه بندی نیازهای مشتریان و تجزیه و تحلیل رفتار آنها با استفاده از الگوی تلفیقی کانو و قوانین انجمنی
نویسنده : شاهین، آرش ؛ صالح زاده، رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریداده کاویمدل کانوقوانین انجمنیمشتریمشتریان
-
59.
نویسنده : مهدی نیا، پروانه ؛
مجله:پژوهش های پولی - بانکی»زمستان 1389 - شماره 6 ISC (36 صفحه - از 133 تا 168 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکخدمات بانکیمدل کانورضایت مندی مشتری
-
60.
نویسنده : عباسیان، محمد ؛ رضایی، مریم ؛ نصرت آبادی، حمید ؛
مجله:مدیریت نظامی»پاییز 1389- شماره 39 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 77 تا 108 )
کلیدواژه ها:مدل کانورضایت کاربرآموزش مجازی تحت وبکاربراطلاعاتآموزشفناوری اطلاعاتآموزش الکترونیکیمجازیواسط کاربر
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (24 مقاله)
- ب (13 مقاله)
- علمی-ترویجی (4 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- C (2 مقاله)
- A+ (2 مقاله)
- ملی (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- د (1 مقاله)