کلیدواژه وفاداری / (401 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : جعفری تبار، حسن ؛
مجله:مطالعات حقوق خصوصی»بهار 1387، سال سی و هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 111 تا 124 )
کلیدواژه ها:عشقاروسمحبتشهوتلیبیدوانس فیلیااگپیکاتوزیانوفاداریفرزند طبیعیحقوقعاشقزننکاحعقد
-
2.
نویسنده : حسینی رودباری، سید مصطفی ؛
مجله:پیام»محرم 1430 - شماره 92 (16 صفحه - از 88 تا 103 )
کلیدواژه ها:عشقشهادتعاشوراآرامشتربيتامام حسين(ع)وفادارىجاذبيتپیامتربیتینهضت حسینیکربلانهضت عاشوراحسین ( ع )روحیه
-
3.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ براری، مجتبی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 83 تا 100 )
کلیدواژه ها:تعهدارتباطاتاعتمادبازاریابی رابطهمندمدیریت تعارضوفاداریمشتریبانکمشتریانبازاریابی رابطهوفاداری مشتری
-
4.
نویسنده : نادی، محمد علی ؛ محمدی، میترا ؛ سیادت، علی ؛
مجله:پژوهش در برنامه ریزی درسی»تابستان 1388 - شماره 22 ISC (22 صفحه - از 41 تا 62 )
کلیدواژه ها:تعهدرضایتاعتمادوفاداریمدارس غیردولتیمدرسهدانشآموزان
-
5.
نویسنده : خورشیدی، غلامحسین ؛ کاردگر، محمدجواد ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1388 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 177 تا 191 )
کلیدواژه ها:رضایتوفاداریمعیارهای وفاداری مبتنی بر نگرشمعیارهای وفاداری مبتنی بر رفتارروش های تصمیم گیری چند معیاره
-
6.
نویسنده : حقیقی کفاش، مهدی ؛ اکبری، مسعود ؛ لالیان پور، نوشین ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار 1389 - شماره 97 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 75 تا 96 )
کلیدواژه ها:بازاریابیرضایت مشتریوفاداریرفتار بیمهگذارانشرکت بیمه ایرانبیمهمشتریمشتریان
-
7.
نویسنده : عباسیان، عفت ؛
مجله:کتاب ماه ادبیات»فروردین 1389 - شماره 150 (5 صفحه - از 82 تا 86 )
کلیدواژه ها:ترجمهء ادبیبازآفرینیوفاداریمقصدگرایانمبدأگرایانترجمهاستاندالسبکمقصدمتنمترجم
-
8.
نویسنده : دیکلو، نازلی ؛
مجله:کتاب ماه ادبیات»شهریور 1389 - شماره 155 (5 صفحه - از 69 تا 73 )
کلیدواژه ها:فرهنگترجمهوفاداریمبدأگراییمقصدگراییزبانمترجمشعرمتنزبان مقصدفاصله
-
9.
نویسنده : علامه، سید محسن ؛ نکته دان، ایمانه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1389، دوره دوم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 109 تا 124 )
کلیدواژه ها:اعتمادکیفیت خدماترضایتمندیوفاداریمشتریهتلمشتریانوفاداری مشتری
-
10.
نویسنده : ابراهیم پور، حبیب ؛ سید نقوی، میرعلی ؛ یعقوبی، نور محمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1389 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 69 تا 92 )
کلیدواژه ها:عوامل سازمانیعوامل محیطیگردشگریرضایتوفاداری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (102 مقاله)
- ب (82 مقاله)
- الف (17 مقاله)
- B (13 مقاله)
- ج (11 مقاله)
- بین المللی (11 مقاله)
- علمی-ترویجی (8 مقاله)
- ملی (8 مقاله)
- C (6 مقاله)
- د (6 مقاله)
- A (4 مقاله)
- A+ (3 مقاله)