کلیدواژه وفاداری / (401 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : مؤتمنی، علی رضا ؛ مرادی، هادی ؛ همتی، امین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره جدید - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادوفاداریشخصیت نام تجاریارزش ادراکی
-
12.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ رضائی، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره جدید - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 57 تا 80 )
کلیدواژه ها:قیمتتبلیغاتدسترسیوفاداریمحصولفرآوردههای لبنیتجاریبازار
-
13.
نویسنده : سیدجوادین، سید رضا ؛ براری، مجتبی ؛ ذبیح زاده، کاظم ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1390، سال سوم - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 117 تا 136 )
کلیدواژه ها:اخلاقتعهداعتمادوفاداریارتباط دهان به دهانمشتریبانکرعایت اخلاقمشتریان
-
14.
نویسنده : بینش، عبدالحسین ؛
مجله:حصون»خرداد و تیر 1390 - شماره 30 (7 صفحه - از 28 تا 34 )
کلیدواژه ها:تعهدصدقصداقتوفاي به عهدوفاداريپيمان با خداوندپيمان با دشمناخلاقوفاپیمانخدانظام سیاسیستمفرماندهی (
-
15.
نویسنده : نقیبی، ابوالقاسم ؛ زمانی، زری ؛
مجله:مطالعات راهبردی زنان»تابستان 1390 - شماره 52 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (48 صفحه - از 7 تا 54 )
کلیدواژه ها:روایاتخانوادهآیاتوفاداریاعتمادآفرینیوفازناعتمادزوجینپیمانمحبتنهاد خانواده
-
16.
نویسنده : ملکوتی خواه، اسماعیل ؛
مجله:مطالعات راهبردی زنان»تابستان 1390 - شماره 52 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 111 تا 146 )
کلیدواژه ها:ایمانوفاداریمیثاقپیمان همسریمعاشرت به معروفهمسریمیثاق غلیظپیمانزنقرآنازدواجعقد
-
17.
نویسنده : صفایی قادیکلایی، دکتر عبدالحمید ؛ ربیعی، دکتر علی ؛ ساروی مقدم، ناهید ؛
مجله:راهبرد توسعه»تابستان 1390 - شماره 26 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 80 تا 94 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداریکیفیت خدمات اتوماتیکتصویر ذهنی و آگاهیمشتریبانکمشتریانبانک سامان
-
18.
نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ جبارزاده کرباسی، بهرام ؛ کواک، عادل ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»پاییز 1390 - شماره 77 ISC (20 صفحه - از 129 تا 148 )
کلیدواژه ها:رضایتارتباطات کلامیوفاداریجریمه های سازمانیسازمان های خدماتیمشتریمشتریانرضایت مشتریجریمهسازماننارضایتی
-
19.
نویسنده : شاه حسینی، محمد علی ؛ اخلاصی، امیر ؛ رحمانی، کمال ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 63 تا 78 )
کلیدواژه ها:وفاداریآمیخته بازاریابی خدماتارزش ویژه برند خدماترفتار خرید مصرف کنندهادراک مصرف کنندهعکس العمل درونیرفتار خرید مشتریمشتریرفتار خریدمشتریانادراکارزش ویژهبانک
-
20.
نویسنده : هاشمیان، مژده ؛ عیسایی، محمد تقی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 99 تا 108 )
کلیدواژه ها:رضایتبانکداری الکترونیکپذیرشوفاداریهمراه بانکبانکمشتریپذیرش همراه بانکاطلاعاتمشتریانخودکارآمدیمدلفناوری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (102 مقاله)
- ب (82 مقاله)
- الف (17 مقاله)
- B (13 مقاله)
- ج (11 مقاله)
- بین المللی (11 مقاله)
- علمی-ترویجی (8 مقاله)
- ملی (8 مقاله)
- C (6 مقاله)
- د (6 مقاله)
- A (4 مقاله)
- A+ (3 مقاله)