کلیدواژه وفاداری مشتری / (283 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
51.
نویسنده مسئول : جلوداری، مهدی ؛ نویسنده : نیکنام، منوچهر ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 12 (12 صفحه - از 22 تا 33 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبررابطه فروشنده و برندعملکرد خدمات فروشندهدانش برند مدیراشاعه دانش استراتژیککارکنانمدیرفروشگاه
-
52.
نویسنده : زکی پور کینجی، مریم ؛ قلی پور، شهربانو ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (13 صفحه - از 79 تا 91 )
کلیدواژه ها: وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮي رضايت مشتريبازاريابي صنعتي
-
53.
نویسنده : كشاورز، مهرداد ؛
مجله:پژوهش در علوم، مهندسی و فناوری»بهار 1401 - شماره 26 (8 صفحه - از 74 تا 81 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیاﺑﻌﺎد زﯾﺒﺎﯾﯽﺷﻨﺎﺧﺘﯽارزش ادراکﺷﺪه
-
54.
نویسنده : جهانگشت، آزاده ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (18 صفحه - از 916 تا 933 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریتصویر برندبرند هاکوپیانمشتریمشتریاناقتصادیرضایتمصرفکنندگاناعتماد
-
55.
نویسنده مسئول : صابری، زهرا ؛ نویسنده : سمیعی نصر، محمود ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (15 صفحه - از 1368 تا 1382 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیرضایت مشتریانوفاداری مشتریانبانک دیمشتریوفاداری مشتری
-
56.
نویسنده : بهرامی، شهاب ؛ کیانی، محمد سعید ؛ نظری، لیلا ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»بهار 1401 - شماره 16 (24 صفحه - از 47 تا 70 )
کلیدواژه ها:اماکن ورزشیوفاداری مشتریایمنیانتظارات مشتریانحضور مجدد
-
57.
نویسنده : فرد کاکایی، رضا ؛ کردی، مراد ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات سومین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (9 صفحه - از 71 تا 79 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری اعتماد به برند وفاداری مشتریاقدامات پایدار بازاریابی
-
58.
نویسنده : شلیله، کیوان ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (15 صفحه - از 521 تا 535 )
کلیدواژه ها: وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮيﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ دﯾﺠﯿﺘﺎل ﻣﺤﺼﻮﻻت ﻟﺒﻨﯽ ﻣﯿﻬﻦ وﻓﺎداري ﻧﮕﺮﺷﯽ ﻣﺤﺘﻮاي ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت
-
59.
نویسنده : خواجوی دهشیب، فهیمه ؛ نویسنده مسئول : شجاعی باغینی، گلناز ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 رتبه B (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 331 تا 347 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمشتریوفاداری مشتریروش دیمتلبیمه
-
60.
نویسنده : قزلباش، علی ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»زمستان 1400، دوره چهارم - شماره 50 (جلد اول) (8 صفحه - از 42 تا 49 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریتصویر برندفعالیت های بازاریابی پایدارمشتریتصویررضایتبازاریابی پایدار
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (68 مقاله)
- ب (42 مقاله)
- الف (8 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)
- ج (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (7 مقاله)
- همایش ملی (3 مقاله)