کلیدواژه وفاداری مشتری / (201 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
51.
نویسنده : رضوی ناچوئی، یاسر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»آذر و دی 1400، دوره دوم - شماره 5 (13 صفحه - از 254 تا 266 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریبازاریابی رابطه ای آنلایناعتماد انلاینبازاریابیمشتریان
-
52.
نویسنده : سهرابی، جابر ؛ نویسنده مسئول : عبدی، جهان ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (20 صفحه - از 246 تا 265 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریجایگاه یابی برندعملکرد مشتریرفتار شهروندی مشتری
-
53.
نویسنده : رستمی، زهرا ؛ پرهام نژاد، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1400، دوره هفتم - شماره 3 (6 صفحه - از 16 تا 21 )
کلیدواژه ها:کسب و کاروفاداری مشتریبازاریابی خدماتی
-
54.
نویسنده مسئول : دباغ، رحیم ؛ نویسنده : عباسی، علی ؛ خاتمی، سیامک ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1400- شماره 109 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 83 تا 97 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریتکنیک دیمتلمدیریت ارتباط با مشتری بانکتکنیک فرایند تحلیل شبکه فازی
-
55.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز - زمستان 1400- شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم (20 صفحه - از 231 تا 250 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هتلداریاعتماد مشتریمشتریهتلمشتریانکارکنان
-
56.
نویسنده : حسین زاده، رقیه ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (12 صفحه - از 418 تا 429 )
کلیدواژه ها:کیفیت رابطه هوش هیجانی وفاداری مشتری واکنشهای مشتری سهم مشتری
-
57.
نویسنده : عبدی، جلال ؛ سواد کوهی، مهدی ؛ عربی، نقی ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 70 (جلد نهم) (12 صفحه - از 23 تا 34 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریاعتماد مشتریکیفیت درک شدهدلبستگی به برند
-
58.
نویسنده : ولی پور، محمد ؛ قربانی، مریم ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 67 (جلد ششم) (20 صفحه - از 46 تا 65 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریشرکت های بیمهارزش ویژه برندبازاریابی چریکی
-
59.
نویسنده : صفوی، سیمین ؛ بیران، علیرضا ؛ مستوفی، فتانه ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 2 (17 صفحه - از 413 تا 429 )
کلیدواژه ها:تبلیغاترقابتوفاداری مشتریبرند
-
60.
نویسنده مسئول : نعمتی خرم آبادی، سپیده ؛ نویسنده : باقری، سید محمد ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»تابستان 1400 - شماره 8 (8 صفحه - از 432 تا 439 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیوفاداری مشتریبازاریابی رابطه مندکسب مزیت رقابتی پایدارمشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (42 مقاله)
- ب (38 مقاله)
- B (9 مقاله)
- الف (6 مقاله)
- بین المللی (5 مقاله)
- A (4 مقاله)
- علمی-ترویجی (4 مقاله)
- ملی (3 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)