کلیدواژه وفاداری مشتری / (201 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده : خواجوی دهشیب، فهیمه ؛ نویسنده مسئول : شجاعی باغینی، گلناز ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 رتبه B (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 331 تا 347 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمشتریوفاداری مشتریروش دیمتلبیمه
-
42.
نویسنده : خوئینی، الهه ؛
مجله:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»زمستان1400، دوره هفتم - شماره 25 (21 صفحه - از 82 تا 102 )
کلیدواژه ها:بازاریابیوفاداری مشتریکسبوکار الکترونیکرضایتمندی مشتریبازاریابی الکترونیکدرک مشتری از ارزش
-
43.
نویسنده : قزلباش، علی ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»زمستان 1400، دوره چهارم - شماره 50 (جلد اول) (8 صفحه - از 42 تا 49 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریتصویر برندفعالیت های بازاریابی پایدارمشتریتصویررضایتبازاریابی پایدار
-
44.
نویسنده مسئول : صادقی نژاد، علی ؛ نویسنده : رمضانی نژاد، رحیم ؛ گوهر رستمی، حمید رضا ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 103 تا 116 )
کلیدواژه ها:نوآوریفناوریوفاداری مشتریرویدادهای ورزشیمیزبانی
-
45.
نویسنده مسئول : پسندیده، رضا ؛ نویسنده : جوهری، دکتر هادی ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 5 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (6 صفحه - از 140 تا 145 )
کلیدواژه ها:اخلاقوفاداری مشتریمدیریت دانش مشتری
-
46.
نویسنده : احقاقی، حمیدرضا ؛ حسین زاده، علی ؛ نویسنده مسئول : قاسمی نامقی، محمد ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1400 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 37 تا 60 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریشخصیت برندبرندسازیمشتریمشتریانبانکبرنـدمشـتریشخصیتبازاریابیارزش مشتری
-
47.
نویسنده مسئول : مهدیه، امید ؛ نویسنده : پیرایش، رضا ؛ بابلی، مینو ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1400، دوره هشتم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 46 تا 61 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریرویگردانی مشتریرضایت برندهزینه جابجایی
-
48.
نویسنده : امیری عقدایی، سید فتح اله ؛ ترکی، لیلا ؛ نادری، معین ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1400، دوره هشتم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 233 تا 250 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریرضایتمندی مشتریتبلیغ دهانبهدهانهزینههای تعویض بانک
-
49.
نویسنده : محقق، نادر ؛ نویسنده مسئول : عمو عموها، مسعود ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 9 (17 صفحه - از 137 تا 153 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریبازارهای نوظهورایران خودرومحصولات لوکسمحرک های فروش
-
50.
نویسنده : کاکائی، حمید ؛ فرسنداج، کیوان ؛ میرزائی، امیر حسین ؛ شبرنگ صفرپور، عاطفه ؛ نویسنده مسئول : زندی، فاطمه ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 83 (جلد دهم) (13 صفحه - از 1939 تا 1951 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریعوامل داخلیعوامل خارجیبازاریابی کارآفرینانهارزش ویژه برندبازارارزش ویژه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (42 مقاله)
- ب (38 مقاله)
- B (9 مقاله)
- الف (6 مقاله)
- بین المللی (5 مقاله)
- A (4 مقاله)
- علمی-ترویجی (4 مقاله)
- ملی (3 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)