کلیدواژه کیفیت ادراک شده / (82 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : عطافر، علی ؛ قلی زاده شغل آباد، رسول ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز و زمستان 1387 - شماره 92 و 91 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 113 تا 136 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریکیفیت ادراک شدهانتظار از کیفیتارزش دریافتی
-
2.
نویسنده : موسوی، سید علی رضا ؛ نونژاد، سید مسعود ؛ قائدی، مهنوش ؛
مجله:پژوهشگر»بهار 1388 - شماره 13 (14 صفحه - از 56 تا 69 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانتظارات مشتریکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهباورهای مشترینگرش مشتریمشتریمشتریاناطلاعات
-
3.
نویسنده : سیدی، سید مسعود ؛ موسوی، سید علیرضا ؛ حیدری، شهاب ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»زمستان 1388 - شماره 2 (34 صفحه - از 79 تا 112 )
کلیدواژه ها:تصویررضایت مشتریوفاداری مشتریانتظارات مشتریکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهشکایت مشتریعملکرد مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رفتار مشتریمشتریضریب همبستگیارزش ادراکشده مشتریمشتریان
-
4.
نویسنده : ایمانی خوشخو، محمد حسین ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1389 - شماره 13 ISC (26 صفحه - از 113 تا 138 )
کلیدواژه ها:شهر یزدکیفیت ادراک شدهارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برند
-
5.
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ بابائی زکلیلی، محمدعلی ؛ جلالی، سید مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره جدید - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 9 تا 26 )
کلیدواژه ها:تناسبکیفیت ادراک شدهاشتیاقگسترش نام تجاریقدرت نام تجاری
-
6.
نویسنده : کاظمی، مصطفی ؛ پور، سمیرا ؛ سعادت یار، فهیمه سادات ؛ بیطرف، فاطمه ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی شهری»پاییز 1390 - شماره 6 ISC (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهتصویرذهنیشهرهای ساحلی دریای خزر
-
7.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ شیرازی، محمود ؛ پارسا، سمانه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خرید
-
8.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ پدرام، مهدی ؛ پارسا، سمانه ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1390 - شماره 61 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 167 تا 188 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خریددرگیری محصولتعمیمبازارردهمصرفکننده
-
9.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سیدمطهری، مهدی ؛ کجوری، حمیدرضا ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار 1391 - شماره 105 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 75 تا 100 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برند
-
10.
نویسنده : فقیهی پور، جواد ؛ فقیهی پور، سمیه ؛ قربانی، رضا ؛
مجله:مطالعات منابع انسانی»تابستان 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 79 تا 98 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریکیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برنداتکا
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (18 مقاله)
- ب (13 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (3 مقاله)
- A (2 مقاله)
- B (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)