کلیدواژه brand relationship / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : قزلسفلو، حمیدرضا ؛ نویسنده : چوری، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1400 - شماره 69 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 298 تا 323 )
کلیدواژه ها:کوید 19رابطه برند- مشتریبازاریابی اخلاقیشبکههای مجازی
-
2.
نویسنده : امینی، شهلا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»آذر و دی 1399، دوره اول - شماره 5 (18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها:برندبرند مقصدمشارکت برندتعامل با برنداثرات افراد مشهورمشاهیر ادبیارتباط سلفگردشگرانمقصدمشارکتادبیتعاملافراد مشهور
-
3.
نویسنده : فروغ، آتوسا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ زابلی، روح اله ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»پاییز 1399 - شماره 19 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 127 تا 152 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندجاندارپنداری برندمراکز خرید و مالهارابطه با برندجاندارپنداریشخصیتپژوهشتبلیغاتمصرفکنندگانرابطهمحصولاتمدیران
-
4.
نویسنده مسئول : نصراللهی، مهدی ؛ نویسنده : فتحی، محمد رضا ؛ انوشه، مرتضی ؛ اقایی، نسیم ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1399- شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها:ایجاد ارزشرسانه های اجتماعیرابطه برندمشارکت مشتری
-
5.
نویسنده : احمدوند، سهراب ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1398 - شماره 8 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 922 تا 940 )
کلیدواژه ها:"برند""برندسازی""رفتار مصرف کننده ""روابط برند مصرف کننده "کدمصرفکنندهکدگذاریمدلراهبردهاتولیدپژوهشمحصولاتمصاحبهها
-
6.
نویسنده : Reihani، Nahid ؛ Heidarzadeh، Kambiz ؛ Khounsiavash، Mohsen ؛ نویسنده مسئول : Abdolvand، Mohamad- Ali ؛
مجله:Journal of System Management»Spring 2019, Volume 5 - Number 2 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 41 تا 60 )
کلیدواژه ها:Brand experienceconsumerbrand lovebrand relationshipBrand Attachment
-
7.
نویسنده : Tabatabaeian، Fakhrossadat ؛ Khabiri، Mohammad ؛ Rasooli، Mehdi ؛
مجله:Annals of Applied Sport Science»Summer 2018, Volume 6 - Number 2 (8 صفحه - از 87 تا 94 )
کلیدواژه ها:self-purificationexpressionSoccerCongruityBrand Personalitybrand relationship
-
8.
نویسنده : بلوچی، حسین ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ سرانی کجوری، سیاه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 59 تا 80 )
کلیدواژه ها:بشارت برندنیت خرید.هویت برنداعتماد برندبشارتاعتمادهویتتبلیغمشتریمصرفکنندهمشتریان
-
9.
نویسنده : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ عباسی، جواد ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1394 - شماره 20 (16 صفحه - از 51 تا 66 )
کلیدواژه ها:بانک های تجاریارزش ویژه نام تجاریرابطه با نام تجاریدانش نام تجاریدلبستگی به نام تجاری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (2 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- A (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)