کلیدواژه Digital marketing / (86 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : میرباقری، سید علیرضا ؛ نویسنده مسئول : نجمی، منوچهر ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1397 - شماره 52 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 29 تا 50 )
کلیدواژه ها:بازاریابی دیجیتالساخت پرسشنامهرغبت مشتریانمسابقات اینستراگرامیرغبترغبـتسازهبـه
-
2.
نویسنده : تقی پناهی، فاطمه ؛ نوکاریزی، محسن ؛ دیانی، محمدحسین ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»پاییز 1398 - شماره 98 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 431 تا 456 )
کلیدواژه ها:محتواتحلیل مضمونتولید محتوابازاریابی دیجیتالبازاریابی محتواشاخص اثربخشیاینستاگراماطلاعاتشبکۀ اجتماعی اینستاگرامکاربرانتولیدهـابـابـه
-
3.
نویسنده : رحیمی، موسی ؛ رحیمی، الهه ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1398 - شماره 22 (جلد اول) (17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:عملکردقابلیتهای بازاریابیبازاریابی دیجیتالفروشگاههای زنجیره ای
-
4.
نویسنده مسئول : نصراللهی شهری، نیما ؛ نویسنده : جعفری نطنزی، فاطمه ؛
مجله:حقوق فناوریهای نوین»بهار و تابستان 1399 - شماره 1 (19 صفحه - از 277 تا 295 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکنظام حقوقی انگلستانهرزنامهبازاریابی دیجیتالتبلیغاتقانون تجارت الکترونیکیالکترونیکیقانون تجارت الکترونیکی ایراناطلاعاتتبلیغات الکترونیکیرضایتقانونانگلستانارتباطات الکترونیکی
-
5.
نویسنده : عاشوری رودپشتی، علیرضا ؛ حمدی، کریم ؛ نویسنده مسئول : مهرانی، هرمز ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1399 - شماره 77 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (26 صفحه - از 73 تا 98 )
کلیدواژه ها:هوش مصنوعینظرکاویقابلیتهای بازاریابییادگیری ماشینبازاریابی دیجیتالاطلاعاتمدلبازارمشتریاننظراتفروشارزیابیکاربران
-
6.
نویسنده : عبدالحسینی، محمد ؛ عقیلی، سید وحید ؛ نویسنده مسئول : روشندل اربطانی، طاهر ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»تابستان 1399 - شماره 49 رتبه B (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 53 تا 74 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبازاریابیاینستاگرامشبکههای اجتماعیارزیابی اثربخشی
-
7.
نویسنده : پاک پرور، محسن ؛ حسینی، میرزاحسن ؛ نویسنده مسئول : میمند، محمد محمودی ؛
مجله:مطالعات آسیای مرکزی و قفقاز»پاییز 1399 - شماره 110 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 39 تا 76 )
کلیدواژه ها:توسعه صادراتفناوری برتربازاریابی دیجیتالبازاریابی دیجیتال هوشمندآسیای مرکزی و قفقاز و الگو سازی ساختاری- تفسیری
-
8.
نویسنده : شافعیان، نیلوفر ؛ غریب نواز، نادر ؛ بنی مهد، بهمن ؛ نویسنده مسئول : آقایی، محمد ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1399 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 40 تا 73 )
کلیدواژه ها:تئوری داده بنیادبانکداری دیجیتالمدلسازی کیفیبازاریابی دیجیتالبانکهـاهــادیجیتالپـژوهشبــابـهبـا
-
9.
نویسنده : کوکبی، راضیه ؛ خیری، بهرام ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 48 رتبه B (دانشگاه آزاد (28 صفحه - از 137 تا 164 )
کلیدواژه ها:بازاریابی دیجیتالبازایابیبازاریابی درونگرابازاریابی برونگرابازاریابیبازارمشتریاطلاعاتمشتریانمحصولاینترنتی
-
10.
نویسنده : پاک پرور، محسن ؛ رجب زاده، علی ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ نویسنده مسئول : محمودی میمند، محمد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1399، دوره دهم - شماره 4 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 53 تا 79 )
کلیدواژه ها:بازاریابی دیجیتال پویا(دینامیک)فنآوری برترسازمان پویامشتریان پویامدل سازی ساختاری تفسیریبازاریابی دیجیتال
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (33 مقاله)
- الف (9 مقاله)
- A (7 مقاله)
- B (4 مقاله)
- بین المللی (4 مقاله)
- A+ (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)