بهار 1396 - شماره 6
-
بررسی رابطه بین وفاداری برند، رضایت برند ، تبلیغات شفاهی و ارزش ویژه برند(مطالعه موردی : بستنی میهن)
نویسنده : سلیمی زاویه، سیدقاسم ؛
(15 صفحه - از 37 تا 51 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختاریتبلیغات شفاهیارزش ویژه برندوفاداری برندرضایت برندرضایتوفاداریارزش ویژهمشتریانبازاریابیمدلتبلیغات شفاهی مثبتآزمون
-
نویسنده : مرادی هزاری، رسول ؛ صادقی بروجردی، سعید ؛ فردی، انسیه ؛
(12 صفحه - از 65 تا 76 )
کلیدواژه ها:مشتریاناعتبار برندبرندهای ورزشیتمایلات رفتاریمتغیرهای ادراکیمشتریاعتباربرندهای ورزشیرضایت
-
نویسنده : رهنما، مونا ؛ شافعی، رضا ؛
(12 صفحه - از 77 تا 88 )
کلیدواژه ها:وفاداریوفاداری نگرشیوفاداری رفتاریبسته بندی محصولوفاداری مشتریانوفاداری مشتری
-
نویسنده : نصرتی، شهلا ؛ معروفی، فخرالدین ؛
(11 صفحه - از 89 تا 99 )
کلیدواژه ها:منطق فازیصادراترقابتبازاراستراتژی بازاریابیاستراتژیشاخصصنعتسازمانمدیریت
-
نویسنده : هاشمی، ابراهیم ؛ نوع پسند، سیدمحمد ؛
(11 صفحه - از 100 تا 110 )
کلیدواژه ها:بازاریابیگردشگریدفاع مقدسموزهجنگگردشگری دفاع مقدس
-
نویسنده : منصوری لگورج، نادر ؛ منصوری سمایی، موسی ؛
(11 صفحه - از 111 تا 121 )
کلیدواژه ها:ریسکاعتمادسودمندی ادراک شدههمراه بانکسادگی بکارگیریبانکپذیرش همراه بانکمشتریانمدل