-
1.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : دوست حسینی، فهیمه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 رتبه: ب/ISC (31 صفحه - از 4 تا 34 )
کلیدواژه ها:گردشگریکووید-19بازاریابی چابکتلاطم محیطبازارمشتریویروس
-
2.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 رتبه: ب/ISC (15 صفحه - از 74 تا 88 )
کلیدواژه ها:شبکه عصبیبیمه عمربخش بندی بازار
-
3.
نویسنده : زمانی، زینب ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ زرندیان، ندا ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1398 - شماره 17 رتبه: ب/ISC (32 صفحه - از 265 تا 296 )
کلیدواژه ها:رسانه اجتماعیتصویر مقصدتلگرامانتخاب مقصددرگیرسازی
-
4.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : سنگری، نگین ؛ امامعلی پور، زهرا ؛ خسروی، سامیه ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 رتبه: ب/ISC (29 صفحه - از 1 تا 29 )
کلیدواژه ها:اعتبار منبع توصیههای الکترونیکیکیفیت توصیههای الکترونیکیکمیت توصیههای الکترونیکیویژگی دریافتکننده توصیههای الکترونیکیتصویر ذهنی برندهـادانشگاه الزهرابـهتصـویر ذهنیبـادانشـگاه
-
5.
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ قدرت آبادی، لیلا ؛ شفیع، شکوفه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1398، دوره یازدهم - شماره 2 رتبه: ب/ISC (18 صفحه - از 357 تا 374 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشیادگیری سازمانیسرمایه مشتریتعهد مدیران ارشدمدیرانمدیریت دانش و یادگیری سازمانیکارکنانبازار
-
6.
نویسنده : نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ خدیور، آمنه ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 رتبه: ب/ISC (31 صفحه - از 69 تا 99 )
کلیدواژه ها:صادراتفرش دستبافمحیط سیاسیمحیط فرهنگیبرندینگمحیط اقتصادیپتانسیل بازارمتغیر جغرافیاییکشــوربـاکشـورهـا
-
7.
نویسنده مسئول : نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛ نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1399 - شماره 139 رتبه: ب/ISC (29 صفحه - از 94 تا 122 )
کلیدواژه ها:بخشبندی بازارخوشهبندیبیمه بدنه خودروبیمهخودروشرکت بیمهمشتریان
-
8.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : احدی، پری ؛ حقدادی، الهام ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 رتبه: ب/ISC (25 صفحه - از 22 تا 46 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیپاسخ به تبلیغاتادراک از مرتبط بودن تبلیغاتادراک از ارزش تبلیغاتپیوندهای اجتماعی
-
9.
نویسنده : نبی زاده، طاهره ؛ مهمان نوازان، سهیلا ؛ نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1401، دوره بیست و ششم - شماره 2 رتبه: ب/ISC (24 صفحه - از 170 تا 193 )
کلیدواژه ها:صادراتزعفراناستراتژی بازاریابیمدلسازی تفسیری ساختاریرویکرد سبزبازار
-
10.
نویسنده : حکیمی فر، نازنین ؛ رستمی، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 رتبه: ب/ISC (26 صفحه - از 180 تا 205 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سبزنظریه رفتار برنامه ریزی شدهرفتار مصرف پایدارنظریه تلنگرمصرفمحصولات سبزتلنگرمدلمصرفکنندگان