-
1.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز - زمستان 1400- شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم (20 صفحه - از 231 تا 250 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هتلداریاعتماد مشتریمشتریهتلمشتریانکارکنان
-
2.
نویسنده : نجاتی رشتآبادی، حجت ؛ دل افروز، نرگس ؛ قلی پور سلیمانی، علی ؛ نویسنده مسئول : اکبری، محسن ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره جدید - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 92 تا 119 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکیاعتماد مشترینظریه دادهبنیاداعتماد به تبلیغاتتبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاکچینتبلیغاتمشتریاعتماداطلاعاتبلاکچینفناوری
-
3.
نویسنده : صیدی، محسن ؛ سرداری، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ نویسنده مسئول : علیزاده مشکانی، فتانه ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1401 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم (20 صفحه - از 223 تا 242 )
کلیدواژه ها:گردشگریتجارت الکترونیکصنایع دستیاعتماد مشتریمشتریمشتریانمدل
-
4.
نویسنده : فلاح، احمد ؛ حامدی، ارکیده ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»پاییز 1400 - شماره 7 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 112 تا 133 )
کلیدواژه ها:تعهدمشارکترضایت مشتریوفاداری مشتریاناعتماد مشتریمحصولات سامسونگ
-
5.
نویسنده : خانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 85 تا 101 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد مشتریکیفیت خدمات الکترونیکیرفتار مشتریان در خریدهای آنلاین