بهار 1400 - شماره 78 رتبه ب (وزارت علوم)
-
تاملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد
نویسنده : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛ فیض، داود ؛ آذر، عادل ؛ زارعی، عظیم ؛ نویسنده مسئول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
(26 صفحه - از 13 تا 38 )
کلیدواژه ها: خبرگی بازار ناهمسانی شناختی پس از خرید رفتار خرید مصرف کنندگان شهرت طراح مد تبلیغات پیشبرد فروش
-
ارائه مدل عوامل موثر بر شکلگیری و پیامدهای همرقابتی : پژوهشی آمیخته
نویسنده مسئول : سلطانی، مرتضی ؛ نویسنده : کردنائیج، دکتر اسدالله ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛ حسن بیگی، نرگس ؛
(26 صفحه - از 39 تا 64 )
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری نظریه داده بنیاد هم رقابتی میل به هم رقابتی چالش های صنعت بانکداری
-
فراترکیب محرکهای انتقام الکترونیک مشتری و تعیین اهمیت آنها با تکنیک BWM
نویسنده : مسعودی، نازنین ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، حمیدرضا ؛
(25 صفحه - از 66 تا 90 )
کلیدواژه ها: فراترکیب تکنیک BWM انتقام مشتری بستر الکترونیک
-
شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاکچین: توسعهی مدل با نظریه دادهبنیاد
نویسنده : نجاتی رشتآبادی، حجت ؛ دل افروز، نرگس ؛ قلی پور سلیمانی، علی ؛ نویسنده مسئول : اکبری، محسن ؛
(28 صفحه - از 92 تا 119 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیکی اعتماد مشتری نظریه دادهبنیاد اعتماد به تبلیغات تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاکچین
-
ارزشآفرینی برای مشتری از طریق ایجاد آگاهی از خدمات اپلیکیشن های پرداخت آنلاین
نویسنده مسئول : سیف اللهی، ناصر ؛ نویسنده : اسکندری، نادر ؛
(24 صفحه - از 120 تا 143 )
کلیدواژه ها: نگرش آگاهی ارزشآفرینی سهولت ادراکشده سودمندی ادراکشده
-
ارائه مدل علّی متغیرهای مرتبط با قصد خرید مجدد در حراج آنلاین B2C
نویسنده : رستگار، عباسعلی ؛ علی پور، سیما ؛ نویسنده مسئول : اصغری نجیب، مریم ؛
(25 صفحه - از 144 تا 168 )
کلیدواژه ها: کیفیت وبسایت قصد خرید مجدد خرید لذتجویانه حراج آنلاین
-
بررسی اثر تجانس خودپنداره، همسالان، خانواده، و جنسیت بر تمایل به مصرف و مصرف واقعی لبنیات
نویسنده مسئول : کاظمی نیا، آزاده ؛ نویسنده : قادری، محبوبه ؛ مرادیپور، سعید ؛
(26 صفحه - از 169 تا 194 )
کلیدواژه ها: نوجوان نظریه هویت اجتماعی مصرف لبنیات نظریه تجانس خودپنداره