-
1.
نویسنده : موسوی فرد، سیدرضا ؛ نویسنده مسئول : حسنی، سید رضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 75 تا 94 )
کلیدواژه ها:نوآوری محصولوفاداری به برندفرآوردههای لبنیبازاریابی دیجیتالوفاداریمشتریانپژوهشمحصولات نوآورانه
-
2.
نویسنده : عبدی، مصطفی ؛ نجفی زاده، نادره السادات ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1398 - شماره 42 رتبه B (دانشگاه آزاد (27 صفحه - از 83 تا 109 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریوفاداری به برندهویت برندمستندات برندآوازه ی برند
-
3.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:علوم جغرافیایی»بهار 1402 - شماره 42 رتبه B (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 74 تا 92 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتبریزوفاداری به برندارزش درک شدهاعتماد به برندهویت یابی مشتری با برند
-
4.
نویسنده : فرزین، میلاد ؛ صادقی، مرضیه ؛ نویسنده مسئول : فانی، مجید ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1399 - شماره 45 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 226 تا 245 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندارزش ویژه برندرضایت مصرف کننده
-
5.
نویسنده : نایب زاده، شهناز ؛ اقبالی، اکرم ؛ رادمنش، یاسین ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1397 - شماره 38 رتبه B (دانشگاه آزاد (30 صفحه - از 7 تا 36 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندتوسعه برندنگرش نسبت به تبلیغاتتصویر ذهنی برند اصلی/ جدیدتناسب تصویر
-
6.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:فضای گردشگری»پاییز 1396 - شماره 24 رتبه B (دانشگاه آزاد (28 صفحه - از 73 تا 100 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندکیفیت ادراک شده