-
1.
نویسنده : غفوریان شاگردی، امیر ؛ عربشاهی، معصومه ؛ غیور، سیدمرتضی ؛ پوررنگ، علی ؛ رجبزاده، محمود ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1397، سال سیزدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 86 تا 94 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیکیفیت خدماتهوش اخلاقی
-
2.
نویسنده مسئول : شیری، اردشیر ؛ نویسنده : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ سلطانی بناوندی، اعظم ؛ آزادی، یونس ؛
مجله:گردشگری و توسعه»تابستان 1396 - شماره 11 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 39 تا 62 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریصنعت هتلداریخدمتگراییمشتریهتلمشتریانخدماتکارکنان
-
3.
نویسنده : صفرنیا، حسن ؛ فارسی زاده، حسین ؛ همتی، امین ؛ نویسنده مسئول : دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجله:مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی»تابستان 1396 - شماره 23 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 73 تا 93 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریکیفیت خدماتاعتماد مشتریجذب و نگهداری مشتریان نمونه
-
4.
نویسنده : محمدی، علی ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ یوسفی، زیبا ؛
مجله:مطالعات مدیریت ترافیک»پاییز 1396 - شماره 46 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 41 تا 60 )
کلیدواژه ها:مسافرکیفیت خدماترضایت مندیحمل ونقل عمومیاتوبوس تندرو
-
5.
نویسنده مسئول : قنبری، عفیفه ؛ نویسنده : هاشمی، سهیلا ؛ رشید، خسرو ؛
مجله:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1402 - شماره 40 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 93 تا 102 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتدانش فراشناختیآموزش مجازیبارشناختی مطلوببارشناختی
-
6.
نویسنده : علینژاد، علیرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1397 - شماره 48 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 153 تا 181 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردکیفیت خدماتسروکوالتحلیل پوششی دادههای چندهدفهجایگاه CNG
-
7.
نویسنده : پرهامنیا، فرشاد ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»تابستان 1400 شماره 94 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 37 تا 58 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل پذیرش فناوری (TAM)نوآوری خدماتکتابخانه هوشمند
-
8.
نویسنده : حسن زاده، رضا ؛ زارعی، قاسم ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ نویسنده مسئول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
مجله:جغرافیا و توسعه»تابستان 1402- شماره 71 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 120 تا 138 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسرعینارزشهای فرهنگیگردشگری سلامت
-
9.
نویسنده : خلفی، رضا ؛ احمدلو، زهرا ؛ نویسنده مسئول : پورعبادالهان کویچ، محسن ؛
مجله:نظریه های کاربردی اقتصاد»بهار 1402، سال دهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 129 تا 164 )
کلیدواژه ها:ایرانکاراییکیفیت خدماتشرکتهای توزیع برقتابع فاصله نهاده
-
10.
نویسنده : ملائی، مینا ؛
مجله:پژوهش در ورزش تربیتی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 13 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 135 تا 154 )
کلیدواژه ها:دانشگاهکیفیت خدماتخوشنامیمحیط کار