-
1.
نویسنده : جعفری نیا، سعید ؛ شفیعیان، علی اکبر ؛ افشارنژاد، علیرضا ؛
مجله:مطالعات منابع انسانی»پاییز 1391 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 35 تا 50 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادکیفیت خدماتارزش ادراک شدهشهرت برندبرنامههای وفاداری
-
2.
نویسنده : علامه، سید محسن ؛ نکته دان، ایمانه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1389، دوره دوم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 109 تا 124 )
کلیدواژه ها:اعتمادکیفیت خدماترضایتمندیوفاداریمشتریهتلمشتریانوفاداری مشتری
-
3.
نویسنده : نبی زاده شهربابکی، فاطمه ؛ صفرنیا، حسن ؛ عباسی، عباس ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره سوم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 161 تا 176 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیمشتریان کلیدی
-
4.
نویسنده مسئول : عزیزی، مهنام ؛ نویسنده : اسماعیل زاده، محمدرضا ؛ فهیم دوین، حسن ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1395 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 103 تا 115 )
کلیدواژه ها:شهرداریکیفیت خدماترضایتمندیمدل سروکوالبانوان
-
5.
نویسنده : دوستار، محمد ؛ ولی پور، محمد علی ؛ اسماعیل پور، رضا ؛ محمودی، مجتبی ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»تابستان 1393 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 209 تا 228 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعات و ارتباطاتکیفیت خدماترضایت مندیدفاتر آی سی تی روستایی
-
6.
نویسنده : سبحانی فرد، یاسر ؛ غفاری، مسعود ؛ محمدی، مهدی ؛
مجله:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»پاییز 1393 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 147 تا 162 )
کلیدواژه ها:رضایتکیفیت خدماتسروکوالمعادلات ساختاری
-
7.
نویسنده : ضرغام بروجنی، حمید ؛ میرفخرالدینی، فائزه ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1391 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 59 تا 82 )
کلیدواژه ها:تاپسیس فازیصنعت هتل داریکیفیت خدماتکارت امتیازی متوازن
-
8.
نویسنده : انصاری رنانی، قاسم ؛ مجیدی، عبدالله ؛
مجله:پژوهش های دانش انتظامی»پاییز و زمستان 1387 - شماره 39 و 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 7 تا 22 )
کلیدواژه ها:شخصیتکیفیت خدماترفتار شهروندی سازمانیپلیس جامعهمحورخدمات پلیسـیکارکنانپلیسخدمات
-
9.
نویسنده : علیرضایی، ابوتراب ؛
مجله:مدیریت شهری و روستایی»تابستان 1396 - شماره 47 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 134 تا 151 )
کلیدواژه ها:مدیریتکیفیت خدماتبانکداری الکترونیکی شهری.
-
10.
نویسنده : علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛ احمدی، علی ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1391 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 31 تا 48 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندی تماشاگرانلیگ قهرمانان آسیا