موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 51 |
اقتصاد 24 |
هنر و معماری 12 |
علوم اجتماعی 2 |
حسابداری 1 |
اخلاق 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 93 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 28 |
ب 14 |
الف 10 |
ج 2 |
-
41.
سخنران : دیواندری، علی ؛
مجله:تازه های اقتصاد»فرودین و اردیبهشت 1395 - شماره 148 (1 صفحه - از 63 تا 63 )
-
42.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ داودیان، امیر حسین ؛ نظری، محسن ؛ معماریانی، عزیز الله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 47 تا 72 )
کلیدواژه ها:راهبرد بازاریابیارزش ویژة مشتریمحرکهای ارزش ویژة مشترینظریة برخاسته از دادههمشتریبانکبازاریابیمشتریانمشـتریارزش
-
43.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ سید جوادین، سید رضا ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ استیری، مهرداد ؛
مجله:چشم انداز مدیریت دولتی»زمستان 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 35 تا 57 )
کلیدواژه ها:بازارگراییاقدامات مدیریت منابع انسانیبانک ملتسیستمهای کاری با عملکرد بالادستاوردهای مدیریت منابع انسانی
-
44.
نویسنده : نظری، محسن ؛ دیواندری، علی ؛ رایج، حمزه ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1394، دوره سیزدهم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 945 تا 972 )
کلیدواژه ها:عملکردپرداخت عملکردی فردیپرداخت عملکردی گروهیتفاوت پرداختمدل سازی خطی سلسله مراتبیپرداخت مبتنی بر عملکردکارکنانمدلعملکرد فردی
-
45.
نویسنده : دیواندری، علی ؛
مجله:تازه های اقتصاد»پاییز 1394 - شماره 146 (2 صفحه - از 40 تا 41 )
-
46.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ دیواندری، علی ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛ براری، مجتبی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 13 تا 28 )
کلیدواژه ها:هویتبانک ملتنظریه برخاسته از داده هاهویت شرکتی
-
47.
نویسنده : استیری، مهرداد ؛ دیواندری، علی ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 295 تا 314 )
کلیدواژه ها:بازارگراییبانک ملتبخش ها و سیستم های هماهنگپاسخ هوشمندرفتـار هوشمندبانکبازاراطلاعاتکارکنانشناسایی
-
48.
نویسنده : نظری، محسن ؛ دیواندری، علی ؛ حمیدیزاده، محمدرضا ؛ الهیاری، اشکان ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 13 تا 29 )
کلیدواژه ها:ابعاد معنای برندتداعی های برندنظریه سازه های شخصیفن شبکه فهرستگانبرند بانک
-
49.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ دیواندری، علی ؛ عباسی بنی، فاطمه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره ششم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 441 تا 454 )
کلیدواژه ها:برندسازیراهبرد برندسازی بینالمللیصادرکنندگان ایرانیفرش دستباف ایرانواردکنندگان آمریکاییبازار
-
50.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ نظری، محسن ؛ رضوی، سید مصطفی ؛ امین، فرشته ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»تابستان 1393، سال ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 283 تا 302 )
کلیدواژه ها:همسوسازیاقدامات منابع انسانیاستراتژی تجاریالکتراقیانوس آبیکارکناناستراتژیاقدامات مدیریت منابع انسانیمدیرانهمسوسازی استراتژیسازمان