موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 61 |
میان رشته ای 4 |
علوم اجتماعی 4 |
اقتصاد 3 |
حسابداری 1 |
علوم سیاسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 74 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 32 |
ب 9 |
علمی-ترویجی 5 |
الف 4 |
ملی 1 |
-
41.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ حسینی، حسن ؛ اصغریه اهری، حامد ؛ آرین، ابوالفضل ؛ دریکنده، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانتاکتیک های بازاریابی رابطه ایکیفیت ارتباطشرکت ایرانسلمشتریمشتریانبازاریابیرضایت مشتریرضایت مشتریانوفاداری مشتریاعتماد مشتری
-
42.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1391 - شماره 51 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 33 تا 52 )
کلیدواژه ها:موانعمدیریت استراتژیکپیاده سازیبرنامه استراتژیک
-
43.
نویسنده : موسی خانی، محمد ؛ حقیقی، محمد ؛ ترک زاده، سمانه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره چهارم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 147 تا 164 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریدانش مشتریارزش مشتری
-
44.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ حقیقی، محمد ؛ براری، مجتبی ؛ کریمی، کیانوش ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره جدید - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 117 تا 132 )
کلیدواژه ها:تعهداخلاق حرفه ایاعتمادوفادارینیروی فروش
-
45.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ حقیقی، محمد ؛ عابدی، احسان ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی)»زمستان 1390 - شماره 43 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 53 تا 74 )
کلیدواژه ها:عواملمدل معادلات ساختاریبانکداری اینترنتیتصمیم خرید مشتریان اینترنتی
-
46.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛ عصیانی، توحید ؛ ترابی، اصغر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»زمستان 1390 - شماره 49 ISC (20 صفحه - از 51 تا 70 )
-
47.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ حقیقی، محمد ؛ الهیاری، اشکان ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:عناصر معنا بخش برندمدیریت استراتژیک برندمعنای برندارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتریشناخت برند
-
48.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ عابدی، فریبا ؛
مجله:تدبیر»آبان 1390 - شماره 234 (6 صفحه - از 22 تا 27 )
کلیدواژه ها:ارتباطاتبازاریابیبازارارتباطات بازاریابیمشتریبانکاطلاعاتتبلیغاتمشتریان
-
49.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ پهلوانی قمی، معصومه ؛ سعدی، محمدرضا ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1390 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 63 تا 80 )
کلیدواژه ها:استقلالنیتخلق دانشافزونگینوسان و آشوب خلاق
-
50.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ حقیقی، محمد ؛ ابراهیمی، الهام ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره جدید - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 111 تا 136 )
کلیدواژه ها:فشار زمانیابعاد بصری بسته بندیابعاد اطلاعاتی بسته بندیسطح اشتیاق به محصولاطلاعاتآزمونخریدارانمصرفکننده