مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهش های مدیریت عمومی 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 3 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 3 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
-
1.
بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد)
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛ هرندی، عطا اله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندمشتریهتلبرنـدابعاد ارزش ویژة برنـدمدلمشتریانتداعیBrand
-
2.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ هرندی، عطا اله ؛ فاطمی، زهرا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1391 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 83 تا 102 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریکیفیت رابطه با مشتریتعهد ارتباطی مشتریکیفیت ادراک شده مشتری
-
3.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مشتریتصویر برندارزش ویژه برندتعهد ارتباطیمشتریارتباط موفق با مشتریهتلارزش ویژهمشتریانبازاریابیخدماتتعهد