موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 31 |
میان رشته ای 4 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 36 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 15 |
ب 8 |
الف 5 |
ج 2 |
بین المللی 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : Kashanizadeh، Iran ؛ نویسنده : Ketabi، Saeed ؛ Shahrokhi، Mohsen ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2024, Volume 11 - Number 1 رتبه الف/ISC (21 صفحه - از 53 تا 73 )
کلیدواژه ها:Technological innovationMultimediaComputer - based TechnologyMobile- based TechnologyWeb- based Technology
-
2.
نویسنده : Khalilizadeh Ganjalikhani، Marziyeh ؛ Ketabi، Saeed ؛ نویسنده مسئول : Hesabi، Akbar ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2023, Volume 15 - Issue 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:Systematic reviewMachine Translationhuman translationPost-EditingCrowdsourcing Translation
-
3.
نویسنده مسئول : Khazaie، Saeed ؛ نویسنده : Ketabi، Saeed ؛
مجله:جستارهای زبانی»March & April 2022, Volume 14 - Number 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 359 تا 398 )
کلیدواژه ها:WritingEnglish for specific purposesSocioDifferentiated Instructiongamecognitive approach
-
4.
نویسنده : Moradi-Joz، Rasool ؛ Ketabi، Saeed ؛ Tavakolli، Mansoor ؛
مجله:مطالعات ترجمه»پاییز 1401 - شماره 79 رتبه ب (وزارت علوم (16 صفحه - از 99 تا 114 )
کلیدواژه ها:Autopoiesisnarrative theorydialectic of manipulation in interpreting (DMII)autopoieticly subversive and retaliatory interpretation (ASRI)regimes of truth
-
5.
نویسنده : Ghanbaran، Samira ؛ Shahnazari، Mohammadtaghi ؛ نویسنده مسئول : Ketabi، Saeed ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2022, Volume 41 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 27 تا 55 )
کلیدواژه ها:Flow barrierstask modalityThe COVID-19 pandemic
-
6.
نویسنده : Qays، Shahad ؛ Pirnajmuddin، Hossein ؛ Amirian، Zahra ؛ نویسنده مسئول : Ketabi، Saeed ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2022, Volume 16 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 119 تا 139 )
کلیدواژه ها:attitudeMotivationblended learningIraqi EFL Learnersliterary genres
-
7.
نویسنده : Ghahraki، Shahram ؛ Ketabi، Saeed ؛ نویسنده مسئول : Tavakoli، Manssor ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter and Spring 2022 - Number 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:MSRTIRTitem difficultyitem discriminationaccountabilityItem Analysishigh-stakes
-
8.
نویسنده : Azizi Abarghoui، Masoud ؛ Shahrokhi، Mohsen ؛ نویسنده مسئول : Ketabi، Saeed ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Autumn 2021 - Number 37 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (10 صفحه - از 95 تا 104 )
کلیدواژه ها:EFL teachers of Iranian high schoolsCritical thinking-based teaching strategiesIn-service training courses
-
9.
نویسنده : Jafari، Sanaz ؛ Ketabi، Saeed ؛ نویسنده مسئول : Talebinejad، Mohammad Reza ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Summer and Autumn 2021 - Number 17 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 259 تا 282 )
کلیدواژه ها:EFL learnersEnglish speakingMetacognitive-based scaffoldingMotivational-based scaffoldingTechnology-based scaffolding
-
10.
نویسنده : Tahririan، Mohammad Hassan ؛ Saadatnia، Mohammad ؛ Bahadoran-Baghbaderani، Ali ؛ Ketabi، Saeed ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2021,Volume 12, Nuber 1 ISC (20 صفحه - از 48 تا 67 )
کلیدواژه ها:anomiaLexical RetrievalL1-L2Pre and Postmorbid Language ProficiencyNondominant LanguageStroke-Induced Aphasia