Winter 2024, Volume 11 - Number 1 رتبه الف
-
نویسنده : Rafiei Sakhaei، Sepideh ؛ Seifoori، Zohreh ؛ نویسنده مسئول : Behnam، Biook ؛
(27 صفحه - از 1 تا 27 )
کلیدواژه ها:Input enhancementgrammatical accuracyForm-Focused InstructionGuided exploratory approach
-
نویسنده مسئول : Esmaeeli، Saeede ؛ نویسنده : Yazdani، Hooshang ؛
(24 صفحه - از 29 تا 52 )
کلیدواژه ها:visionWillingness to CommunicateL2 motivational self-systemJohari Window ModelL2 self-awareness
-
نویسنده مسئول : Kashanizadeh، Iran ؛ نویسنده : Ketabi، Saeed ؛ Shahrokhi، Mohsen ؛
(21 صفحه - از 53 تا 73 )
کلیدواژه ها:Technological innovationMultimediaComputer - based TechnologyMobile- based TechnologyWeb- based Technology
-
نویسنده : Movahhedi، Tahereh ؛ Golshan، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Sarkeshikian، Seyyed Amir ؛
(23 صفحه - از 77 تا 99 )
کلیدواژه ها:ESPPerceptionEnglish for academic purposescritical English for academic purposes
-
نویسنده مسئول : Ali Salimi، Esmaeel ؛ نویسنده : Khazaee Kouhpar، Meysam ؛
(24 صفحه - از 101 تا 124 )
کلیدواژه ها:Critical Pedagogyproblemteachers’ beliefsPosing EducationTeachers’ Understanding
-
نویسنده مسئول : Aslrasouli، Mortaza ؛ نویسنده : Aliakbari، Dariush ؛ Kuhi، Davud ؛
(22 صفحه - از 125 تا 146 )
کلیدواژه ها:EFL learnersProductive testingreceptive testingactive vocabulary knowledge
-
نویسنده مسئول : Aliakbari، Mohammad ؛ نویسنده : Fadaeian، Fatemeh ؛
(22 صفحه - از 147 تا 168 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersSecond Language LearningBilingualismlanguage teacher immunityTranslanguagingpedagogies
-
نویسنده : Amerian، Mohammad ؛
(23 صفحه - از 169 تا 191 )
کلیدواژه ها:mediastudentsimageEnglish for Specific Purposes (ESP)Conceptual Metaphor Theory (CMT)Needs Analysis (NA)