کلیدواژه ارزش ادراک شده / (101 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : قلی پور، رحمت الله ؛ آقازاده، هاشم ؛ بخشی زاده، الهه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 157 تا 175 )
کلیدواژه ها:بیمه عمرقصد خرید مجددارزش ادراکشدهارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برند
-
22.
نویسنده : مهرانی، هرمز ؛ صادقی، منصوره ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1394 - شماره 28 (17 صفحه - از 23 تا 39 )
کلیدواژه ها:عدالتاعتمادرضایت مشتریارزش ادراک شده
-
23.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1394 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 111 تا 129 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهتصویر برندوفاداری برندبرجستگی برندگردشگریبرجستگیمقصد گردشگریکیفیتوفاداریرضایتتصویربرند مقصد
-
24.
نویسنده : تقی زاده، هوشنگ ؛ علی پور، خالد ؛
مجله:زن و مطالعات خانواده»بهار 1395 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 39 تا 55 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهشخصیت برندتعهد به برندکاربران زن تلفنهای همراهتعهدشخصیتمشتریکاربران زن تلفنهای همراهکاربرانمشتریانتعهد مشتریپژوهش
-
25.
نویسنده : عسکریان، فریبا ؛ اکبرزاده، بهزاد ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 217 تا 232 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهقصد خرید مجددبرند ورزشی
-
26.
نویسنده : اسمعیلی، محسن ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ هنری، حبیب ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1395 - شماره 36 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 147 تا 166 )
کلیدواژه ها:بازارگراییارزش ادراکشدهرفتار آتی مشتریانمراکز تفریحی ورزشی آبیمشتریمشتریانبازارمدل
-
27.
نویسنده : اردلان، مصطفی ؛ خادمی، مهدی ؛ رسولی قهرودی، مهدی ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1395 - شماره 96 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 3 تا 24 )
کلیدواژه ها:اعتمادمعادلات ساختاریارزش ادراک شدهکیفیت خدمات الکترونیکنیات رفتاریمشتریمشتریانقصد خرید مجدد
-
28.
نویسنده : سلطانی نژاد، نیما ؛ نوروزی، حسین ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 96 تا 112 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ادراک شدهآگاهی از برندریسک کارکردیبرند فروشگاهیهویتمصرف
-
29.
نویسنده : محمدی، مصطفی ؛ میرتقیان رودسری، سید محمد ؛ صالحی، صادق ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1395 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 61 تا 81 )
کلیدواژه ها:رضایتصنعت هتلداریارزش ادراک شدهشایستگیهای فردی منابع انسانیوفاداری کنشیهتلکارکنان
-
30.
نویسنده : اشرف گنجوبی، فریده ؛ پاک سرشت، فرشید ؛ امیری بهزادی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات تربیت بدنی و علوم ورزشی»پاییز 1395، دوره اول - شماره 3 (4 صفحه - از 32 تا 35 )
کلیدواژه ها:اماکن ورزشیوفاداری مشتریانارزش ادراکشده
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (25 مقاله)
- علمی-پژوهشی (21 مقاله)
- B (5 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- د (2 مقاله)
- C (2 مقاله)
- ملی (2 مقاله)
- A (2 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)