کلیدواژه ارزش ادراک شده / (100 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : پارسامهر، مهران ؛ اسکندری فرد، امیرمختار ؛ نیک نژاد، محمدرضا ؛ قربانزاده زعفرانی، سید قاسم ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1392 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 115 تا 128 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهتوانایی ادراک شدهحمایت ادراک شده
-
12.
نویسنده : ناظمی، شمس الدین ؛ سعادت یار، فهیمه سادات ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1392 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 51 تا 72 )
کلیدواژه ها:نوآوریشهرترضایتوفاداریارزش ادراک شدهمشتریرستورانمشتریانرضایت مشتریوفاداری مشتری
-
13.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ خزائی پول، جواد ؛
مجله:اقتصاد و مدیریت شهری»تابستان 1392- شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 57 تا 74 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراکرضایتمدیریت شهریگردشگری شهریارزش ادراک شدهدرگیری ذهنی
-
14.
نویسنده : جابرانصاری، محمدرضا ؛ اسماعیل پور، سام ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1392 - شماره 19 (15 صفحه - از 9 تا 23 )
کلیدواژه ها:تصمیم خریدارزش ویژه برندکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شده
-
15.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ قلی پور، رحمت الله ؛ بخشی زاده، الهه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهوفاداری برندشخصيت برندقصد خريد مجددبيمه عمربیمهشخصیتمشتریوفاداریشرکت بیمه سامانمشتریان
-
16.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛ عطوفی، امین ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (26 صفحه - از 75 تا 100 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهاعتماد به برندریسک ادراک شدهاثرات کشور مبداآشنایی با برند
-
17.
نویسنده : اسمعیلی، محسن ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ هنری، حبیب ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1393 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 37 تا 58 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریرفتار مصرفکنندهوفاداریارزش ادراکشدهورزشمدیرانبرنامهریزى
-
18.
نویسنده : بنیادی نائینی، علی ؛ نمکی، سمانه ؛ فاتحی، مونا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1393، دوره چهارم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشترینام تجاری خدماتکیفیت خدماتارزش ادراک شدهمشتریادراک مشتریکارکناننام تجاری
-
19.
نویسنده : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ اجلی، امین ؛ رضائی، داود ؛ نصیری، مهری ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:بانککیفیت خدماتارزش ادراک شدهارزش ویژه برندقصد خریدترجیح برندمشتریقصد خرید مشتریانمشتریانصنایعترجیحارزش ویژه
-
20.
نویسنده : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ قلی پور حسین آباد، فروزان ؛ امرایی، حافظ ؛
مجله:مجله اقتصادی»مرداد و شهریور 1394 ، سال پانزدهم - شماره 5 و 6 (18 صفحه - از 65 تا 82 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیرفتار مصرف کنندهارزش ادراک شدهدرگیری ذهنیانتخاب برندمشتریمصرفکنندهدرگیری ذهنی مصرفکنندهانتخابادراک مشتریقیمتکیفیتمدل
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (25 مقاله)
- علمی-پژوهشی (21 مقاله)
- B (5 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- د (2 مقاله)
- C (2 مقاله)
- A (2 مقاله)
- ملی (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)