کلیدواژه ارزش ویژه برند / (351 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده : امینیراد، سید حسین ؛ مقدم ضیابری، سید مهرداد ؛ نویسنده مسئول : علیپور، شیداله ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1401 - شماره 20 (29 صفحه - از 176 تا 204 )
کلیدواژه ها:برندارزش ویژه برندارزش درک شدهوفاداری برندهویت برندرضایت برندتعهد برندهتلاستان مازندرانهویتمشتریمدلارزش ویژهاعتماد
-
42.
نویسنده مسئول : جوانی، وجیهه ؛ نویسنده : نیری، شهرزاد ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1401 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 28 تا 40 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیپاسخ مصرفکننده
-
43.
نویسنده : قلیچ خان، اکرم ؛ نوربخش، سید کامران ؛ نویسنده مسئول : نعمتی زاده، سینا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 54 رتبه B (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 174 تا 199 )
کلیدواژه ها:کارکرد رسانهارزش ویژه برنداستارتآپارزش ویژهمدلرسانه اجتماعیاستارت آپ هاآزمون
-
44.
نویسنده : جلوداری، مهدی ؛ نیکنام، منوچهر ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1401 - شماره 11 (12 صفحه - از 113 تا 124 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبررابطه فروشنده و برندعملکرد خدمات فروشندهدانش برند مدیراشاعه دانش استراتژیککارکنانمدیر
-
45.
نویسنده مسئول : جعفری، مینا ؛ نویسنده : رحیمیان، اشرف ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 12 (14 صفحه - از 234 تا 247 )
کلیدواژه ها:تعامل اجتماعیارزش ویژه برندتعامل برندویژگی های گیمیفیکیشنتعامل شناختیگیمیفیکیشنتعاملارزش ویژهمدلپرسشنامهمصرفکنندگان
-
46.
نویسنده مسئول : جلوداری، مهدی ؛ نویسنده : نیکنام، منوچهر ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 12 (12 صفحه - از 22 تا 33 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبررابطه فروشنده و برندعملکرد خدمات فروشندهدانش برند مدیراشاعه دانش استراتژیککارکنانمدیرفروشگاه
-
47.
نویسنده : فرجی، رضا ؛ سجادی، نصرالله ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ نویسنده مسئول : رجبی نوش آبادی، حسین ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1401 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 9 تا 22 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراک شده و وفاداری به برند
-
48.
شناسایی عوامل موثر بر تقویت ارزش ویژه برند و اعتماد به برند در رسانه های اجتماعی(فروشگاه های آنلاین)
نویسنده : خان محمدی، امیرحسین ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (12 صفحه - از 641 تا 652 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند اعتماد برند فروشگاههای آنلاین
-
49.
نویسنده : دهقانی اشکذری، میثم ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات چهارمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (9 صفحه - از 957 تا 965 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند اعتماد برند فروشگاهای آنلاین
-
50.
نویسنده : سعیدی، حمید ؛ حسین زاده ناصر، شقایق ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1401، دوره هشتم - شماره 1 (25 صفحه - از 433 تا 457 )
کلیدواژه ها:کسب و کارهای کوچکارزش ویژه برندبازاریابی دیجیتال
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (73 مقاله)
- علمی-پژوهشی (71 مقاله)
- الف (19 مقاله)
- B (13 مقاله)
- A (9 مقاله)
- C (8 مقاله)
- A+ (7 مقاله)
- ملی (7 مقاله)
- ج (7 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)
- بین المللی (4 مقاله)