کلیدواژه ارزش ویژه برند / (351 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ الهیاری، اشکان ؛ براری، مجتبی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 33 تا 52 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریتصویر برندارزش ویژه برندمدیریت راهبردی برندپیادهسازی راهبرد ایجاد برندشناساییراهبردیمدیریت راهبردیپیادهسازیتصورارزش ویژهارزشتصویر سازمانی
-
2.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مشتریتصویر برندارزش ویژه برندتعهد ارتباطیمشتریارتباط موفق با مشتریهتلارزش ویژهمشتریانبازاریابیخدماتتعهد
-
3.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سیدمطهری، مهدی ؛ کجوری، حمیدرضا ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار 1391 - شماره 105 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 75 تا 100 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برند
-
4.
نویسنده : عماری، حسین ؛ زنده دل، احمد ؛
مجله:مدیریت بهره وری»بهار 1391 - شماره 20 ISC (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندشخصیت برندتصویر ذهنی برندارزش ویژه برندصنعت شکلاتتاثیر واسطه ایارزش ویژهتصویر ذهنیمشتریشکلاتشخصیت
-
5.
نویسنده : حنفی زاده، پیام ؛ فاضلی نیا، مسعود ؛
مجله:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»تابستان 1391 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 81 تا 102 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریارزش ویژه برندمدل تاپسیسارزشگذاری برندتنزیل جریان نقدیمدل های ارزشگذاریویژگی برند بانک هابانکمدلارزشگذاریارزشپاسارگادپارسیانبانک ملت
-
6.
نویسنده : حیدری، سیدعباس ؛ صالح اردستانی، عباس ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1391 - شماره 14 (18 صفحه - از 219 تا 236 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندکیفیت ادراکشده و وفاداری به برند
-
7.
نویسنده : فقیهی پور، جواد ؛ فقیهی پور، سمیه ؛ قربانی، رضا ؛
مجله:مطالعات منابع انسانی»تابستان 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 79 تا 98 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریکیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برنداتکا
-
8.
نویسنده : قاسمی، بهروز ؛ مظفرآبادی، احمد ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1391 - شماره 15 (21 صفحه - از 181 تا 201 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندارزش ویژه برند شرکتی
-
9.
نویسنده : قندهاری، مهسا ؛ خزایی پول، جواد ؛ بهارستان، امید ؛ بالویی جام خانه، هادی ؛ کیالاشکی، جعفر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 137 تا 154 )
کلیدواژه ها:تحلیل پوششی داده هاوفاداریارزش ویژه برندمدلسازی معادلات ساختاریخودروکاراییارزش ویـژه ی برنـدارزشارزش ویژهی برنـدDEAمدلپژوهشمشتری
-
10.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ آژینی، احمدرضا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1391 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 121 تا 134 )
کلیدواژه ها:بانکارزش ویژه برندطنین برندالگوی هرم
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (73 مقاله)
- علمی-پژوهشی (71 مقاله)
- الف (19 مقاله)
- B (13 مقاله)
- A (9 مقاله)
- C (8 مقاله)
- A+ (7 مقاله)
- ملی (7 مقاله)
- ج (7 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)
- بین المللی (4 مقاله)