کلیدواژه ارزش ویژه ی برند / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : احدي، فرهاد ؛ تصاعديان، بابك ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1402، دوره جدید - شماره 2 (14 صفحه - از 347 تا 360 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهی برند
-
2.
نویسنده : ترابی کمال، محسن ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»تابستان 1399 - شماره 2 (19 صفحه - از 166 تا 184 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتخدمات الکترونیکیارزش ویژهی برندشعب منتخب بانککیفیت خدمات الکترونیکیبانکمشتریرضایتارزشپژوهشمشتریان
-
3.
نویسنده : غیور، دکتر سیدمرتضی ؛ رجوعی، دکتر مرتضی ؛ ولی زاده مقدم، طاهره ؛ رئیس الساداتی، سید فرهاد ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1398، سال چهاردهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 121 تا 128 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعی شرکتاعتماد مشتریانارزش ویژهی برندشهرت اخلاقی
-
4.
نویسنده : قربانی دینانی، حسن ؛ فتاحی، راهله ؛ جوزدانی، مریم ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 رتبه C (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 97 تا 111 )
کلیدواژه ها:خدمات فنیخدمات ارزش افزودهارزش ویژهی برندخدمات عملیاتیخدمات شخصی
-
5.
نویسنده : سبزعلی یمقانی، کبری ؛
مجله:پژوهش های علوم انسانی»مهر 1392 ، سال پنجم - شماره 24 (36 صفحه - از 97 تا 132 )
کلیدواژه ها:ارزش ويژه ي برندارزش ویژهی برند از دیدگاه مشتریانکیفیت درک شدهمشتریارزشمشتریانمدلتداعیبازاریابیمصرفکنندهسنجشکیفیتدیدگاه مشتری
-
6.
نویسنده : ایرانزاده، سلیمان ؛ رنجبر، آیدا ؛ پورصادق، ناصر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 155 تا 172 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندآمیزه بازاریابیارزش ویژه ی برندارزش ویژهعناصر آمیزه بازاریابیتداعی ذهنیقیمتمصرفکنندهترویج
-
7.
نویسنده : قندهاری، مهسا ؛ خزایی پول، جواد ؛ بهارستان، امید ؛ بالویی جام خانه، هادی ؛ کیالاشکی، جعفر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 137 تا 154 )
کلیدواژه ها:تحلیل پوششی داده هاوفاداریارزش ویژه برندمدلسازی معادلات ساختاریخودروکاراییارزش ویـژه ی برنـدارزشارزش ویژهی برنـدDEAمدلپژوهشمشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)