کلیدواژه اعتماد برند / (32 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده مسئول : نورپور، محمد ؛ نویسنده : پناهی، خانم نازی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (23 صفحه - از 166 تا 188 )
کلیدواژه ها:اعتماد برندکیفیت محصولتصویر برندرضایت مشتری و وفاداری مشتری
-
12.
نویسنده مسئول : خادمی، علی اکبر ؛ نویسنده : برومندنسب، علی ؛ فرازنده، هانیه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 رتبه A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 71 تا 86 )
کلیدواژه ها:انگیزههاوفاداری برنداعتماد برندرسانه اجتماعیمشارکت مشتریسایتهای شبکه اجتماعیجوامع برند آنلاینخلق مشترک برند
-
13.
نویسنده : سقاي طوسي، مریم ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (14 صفحه - از 491 تا 504 )
کلیدواژه ها:سن برند اعتماد برند هویت برند کفيت ادراک شده عوامل کليدي در ایجاد نام ونشان تجاري مثبت گرا
-
14.
نویسنده مسئول : خرم، محمد حسن ؛ نویسنده : مرادی، محمدرضا ؛ حاتمی، مازیار ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1400 - شماره 5 (30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها:صنعت ورزشاعتماد برندتصویر ذهنی کشور مبدا برندشکلگیری ارزش ویژۀ نام تجاری
-
15.
نویسنده مسئول : متاجی نیموری، فاطمه ؛ نویسنده : کریمی، سحر ؛ آقاجانپور، اصغر ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 56 (جلد پنجم) (10 صفحه - از 162 تا 171 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتاستراتژی فروشبرنداعتماد برندبرند سازی استراتژیک
-
16.
نویسنده : سنجری نادر، بهزاد ؛ بلوچی، حسین ؛ نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 24 تا 47 )
کلیدواژه ها:اعتماد برندبشارت برندجامعه برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی
-
17.
نویسنده : صالحی، الهام ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1398 دوره پنجم ، شماره 2 (جلد اول) (9 صفحه - از 132 تا 140 )
کلیدواژه ها:اعتماد برندشهرت سازمانتمایز برندپرستیژ برندبرند کارفرما.جذابیت برند کارفرماکارکنانسازمانکارفرمـاسـازمانکار
-
18.
نویسنده : کیان فر، ام البنین ؛ محقق، نادر ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (17 صفحه - از 343 تا 359 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندوفاداری برنداعتماد برندآگاهی برندبیمه ایران
-
19.
نویسنده : کردنائیج، اسدالله ؛ نجات، سهیل ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 41 تا 58 )
کلیدواژه ها:اعتماد برندتمایل به خریدمیراث برندنوستالژی برنددلبستگی برندنوستالژیدلبستگیاعتمادمصرفکنندهمشتریپژوهشتأثیرقصد خرید
-
20.
نویسنده : نجف زاده، محمد رحیم ؛ عبدالحسین زاده، اکبر ؛ مختاری، لعیا ؛ بابازاده، محمد ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1397 - شماره 37 رتبه B (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 131 تا 147 )
کلیدواژه ها:مشتریانتصمیم خریدارزش ویژه برنداعتمادبرند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- A (1 مقاله)
- B (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)