کلیدواژه اعتماد برند / (32 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : محمودی میمند، محمد ؛ خسروآبادی، ملیحه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و اسفند 1396 - شماره 86 و 87 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 59 تا 74 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برنداعتماد برندپاندورااعتبار سلبریتی
- 22.
-
23.
نویسنده مسئول : بابایی، یاور ؛
مجله:مطالعات علوم اسلامی انسانی»بهار 1396 - شماره 9 (13 صفحه - از 43 تا 55 )
کلیدواژه ها:اعتماد برندآشنایی با برندارزش و ریسک ادراک شدهقصد خریدتعهدخرید
-
24.
نویسنده : عرب نژاد، مهدی ؛ صادقی، تورج ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4 (19 صفحه - از 114 تا 132 )
کلیدواژه ها:برندتعهد به برنداعتماد برندرضایت برندارتباطات برندارتباطاتمشتریاعتمادرضایتتعهدمشتریانروابط برند مصرفکنندهرضایت مشتری
-
25.
نویسنده : بلوچی، حسین ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ سرانی کجوری، سیاه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 59 تا 80 )
کلیدواژه ها:هویت برنداعتماد برندبشارت برندنیت خرید.بشارتاعتمادهویتتبلیغمشتریمصرفکنندهمشتریان
-
26.
نویسنده : ضیاء، بابک ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1394 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 27 تا 42 )
کلیدواژه ها:برندرفتار شهروندی برنداعتماد برندتعهد برندکارآفرینی سلامتاعتمادتعهدرفتار شهروندیمشتریسلامتمشتریان
-
27.
نویسنده : نصر اصفهانی، داوود ؛ وزیری، آرزو سادات ؛
مجله:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»پاییز 1394 - شماره 7 (13 صفحه - از 16 تا 28 )
کلیدواژه ها:یزدوفاداریتصویر برنداعتماد برندمصرفکنندگان
-
28.
نویسنده : فیض، داود ؛ فارسی زاده، حسین ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ قهری شیرین آبادی، الهه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 183 تا 200 )
کلیدواژه ها:وفاداری برنداعتماد برندتجربه برندرضايت برندارزش درکشدهمشتریوفاداریرضایتبازارمشتریانپژوهشاعتمادوفاداری مشتری
-
29.
نویسنده : مودی، داود ؛ میر کاظمی، سیده عذرا ؛ وحدانی، محسن ؛
مجله:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»بهار و تابستان 1394 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 61 تا 72 )
کلیدواژه ها:وفاداری برنداعتماد برندتجربه برندرضایت برندکفش ورزشیمشتریوفاداریمشتریانرضایتاعتمادوفاداری مشتریرضایت مشتریهمکارانوفاداری مشتریان
-
30.
نویسنده : نوربخش، سیدکامران ؛ سواررخش، محمود ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1393 - شماره 21 (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها:هویت برنداعتماد برندبانک پارسیانحمایت برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- A (1 مقاله)
- B (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)