کلیدواژه خدمات بانکی / (46 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : احمدی، اصغر ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (34 صفحه - از 3007 تا 3040 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیخدمات بانکیامید مشتریبانکمشـتریامیدمشتریمشـتریانمشتریان
-
2.
نویسنده : تمیزی فر، مهدی ؛ شکری خیادانی، مسعود ؛ نویسنده مسئول : توحیدی، محمد ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»زمستان 1401 - شماره 58 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 626 تا 639 )
کلیدواژه ها:تامین مالیخدمات بانکیکسب وکارهای کوچک و متوسطبانکداری کسبوکارهای کوچک و متوسطکسب و کارهای کوچکمضامینبنگاههای کوچک و متوسطشناسایی
-
3.
نویسنده : زارع، شبنم ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ نویسنده مسئول : عباسی، عباس ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 27 تا 54 )
کلیدواژه ها:خدمات بانکیتبلیغات خدماتقصد استفاده از خدماتبانکتبلیغاتقصد استفاده از خدمات الکترونیکخدمات بانکداری الکترونیکمشتریمشتریاناطلاعات
-
4.
نویسنده : بابادی عکاشه، مریم ؛ رعنایی کردشولی، حبیب الله ؛ نویسنده مسئول : عباسی، عباس ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1401 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 173 تا 202 )
کلیدواژه ها:زنجیره ارزشخدمات بانکیزنجیره ارزش خدمات
-
5.
نویسنده : کریمی، محمد ؛ پیله وری سلماسی، نازنین ؛ رادفر، رضا ؛ نویسنده مسئول : طلوعی اشلقی، عباس ؛
مجله:مدیریت توسعه فناوری»پاییز 1400 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 38 تا 71 )
کلیدواژه ها:فازیخدمات بانکیسناریوپویاییشناسی سیستم هاراهبرد استواربانکمدلبانکداریبانکداری الکترونیکبودجهمدل پویا
-
6.
نویسنده : قباخلو، مهرگان ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ البرزی، محمود ؛ نویسنده مسئول : رجب زاده قطری، علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1401، دوره دوازدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 163 تا 189 )
کلیدواژه ها:شخصیسازیعقیده مشتریرضایت مشتریسیستم توصیهگرخدمات بانکی
-
7.
نویسنده : شهابی، وحید ؛ فائزی رازی، فرشاد ؛ شمس فلاح، میرفیض ؛ نویسنده مسئول : آذر، عادل ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1401، دوره بیست و ششم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 95 تا 114 )
کلیدواژه ها:زنجیره تامینخدمات بانکیانقلاب دیجیتالفینتکهابانکداری بدون شعبهبانکزنجیره تأمین خدمات بانکیاطلاعاتزنجیره تامین خدمات بانکیدیجیتالانقلاب صنعتیزنجیره تأمی
-
8.
نویسنده : ناصحیفر، وحید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ نویسنده مسئول : الهوردی، مصطفی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 974 تا 1000 )
کلیدواژه ها:سنجش مدلخدمات بانکداری الکترونیکیتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریابزار خدمات بانکداری الکترونیکیمدل مدیریت تجربه مشتریمدلخدمات بانکی
-
9.
نویسنده مسئول : ابراهیمی، مریم ؛ نویسنده : یگانگی، سید کامران ؛
مجله:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1400-شماره 4 رتبه C (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 4 تا 28 )
کلیدواژه ها:سیستم بانکیخدمات بانکیوفاداریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان
-
10.
نویسنده مسئول : رنجبریان، رسول ؛ نویسنده : بهرامی، محمدرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1400-شماره 4 رتبه C (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 139 تا 162 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتخدمات بانکیسیستمهای کاربردی سازمانی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (12 مقاله)
- علمی-پژوهشی (9 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)