کلیدواژه کیفیت خدمات / (719 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ مقیمی، سید محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛
مجله:دانش مدیریت»بهار و تابستان 1382 - شماره 60 و 61 ISC (20 صفحه - از 53 تا 72 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسروکوالرضایت مندیوفاداری خدمت
-
2.
نویسنده : اکرمی، احمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز و زمستان 1382 - شماره 39 و 40 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 273 تا 292 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکیفیتکار گروهی2حمایت مدیریتی3همسویی اهداف4ارتباطات5پاداش و شناسایی6آموزش7خط مشیها و رویهها8قابلیت خدمت9کیفیت خدمات داخلیابزارها (تجهیرات)1کارکنانرضایت مشتریمشتریارتباطاتخدماتقابلیت خدمت
-
3.
نویسنده : شیرازی، محمود ؛ براتکو، فاطمه ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1382 - شماره 3 و 4 ISC (4 صفحه - از 53 تا 56 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت در آموزشسنجش کیفیتدانشجویانپاراسورامانسنجش کیفیت خدماتمدل
-
4.
نویسنده : فیضی، کامران ؛ تاتاری، سعید ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1383 - شماره 5 ISC (34 صفحه - از 53 تا 86 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت خدماتانتظارات و ادراکات مشتریانایران ایرمشتریبهبود کیفیت خدماتهواپیماآیتم
-
5.
نویسنده : حکیمی، رضا ؛ صمدزاده، غلامرضا ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1384 - شماره 29 ISC (9 صفحه - از 63 تا 71 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکتابخانه های دانشگاهیخدمات کتابخانه ایدانشگاه سیستان و بلوچستاندانشگاه سيستان و بلوچستان؛ كتابخانههاي دانشگاهيخدمات كتابخانهايمقدمهکتابخانهکارکنانخدماتسروکوالکاربراناطلاعاتمشتری
-
6.
نویسنده : منوریان، عباس ؛ امیری، سامع ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1384 - شماره 78 ISC (40 صفحه - از 5 تا 44 )
کلیدواژه ها:بیمهپاسخگوییهمدلیکیفیت خدماتمقیاس کیفیت خدماتعوامل محسوساطمینان خاطرقابلیت اعتبارمشتریمشتریانخدماتکارکنانارزیابی کیفیت خدماتشرکت بیمهشرکت بیمه ایرانانتظارات
-
7.
نویسنده : جودتی، احمد رضا ؛ جباری بیرامی، حسین ؛ بخشیان، فریبا ؛
مجله:مدیریت سلامت»بهار 1385- شماره 23 ISC (8 صفحه - از 51 تا 58 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکوچک سازیخدمات بهداشتی و درمانیرضایت از کار پرسنل
-
8.
نویسنده : حاج کریمی، عباسعلی ؛ پیرایش، رضا ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز و زمستان 1385، دوره چهارم - شماره 3 و 4 ISC (30 صفحه - از 57 تا 86 )
کلیدواژه ها:اثربخشیکیفیت خدماتاثرات مستقیم و غیرمستقیمتحلیل مسیریمدلهای بهره وری
-
9.
نویسنده : میر غفوری، سید حبیب الله ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1385 - شماره 67 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 161 تا 168 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسروکوآللایبکوآلمدل تحلیل شکافسنجش کیفیت خدمات کتابخانهکتابخانههامدل سروکوآلمشتریخدماتمدلاطلاعاتمدل لایبکوآل
-
10.
نویسنده : سیدجوادین، سید رضا ؛ فتاحی، مهدی ؛ واثق، بهاره ؛
مجله:پژوهش نامه علوم انسانی و اجتماعی»زمستان 1385 - شماره 23 (26 صفحه - از 63 تا 88 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتاقدامات مدیریت منابع انسانیرفتارهای خدمتیسازمانهای خدماتیکارکنانخدمات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (210 مقاله)
- ب (120 مقاله)
- علمی-ترویجی (28 مقاله)
- B (16 مقاله)
- بین المللی (15 مقاله)
- A (14 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- الف (13 مقاله)
- ملی (12 مقاله)
- C (9 مقاله)
- A+ (8 مقاله)
- د (5 مقاله)