زمستان 1392 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
مدل سازی پیش بینی گردشگری ورودی به ایران با استفاده از روش های ARIMA و شبکه های عصبی فازی
نویسنده : فرزین، محمدرضا ؛ افسر، امیر ؛ اکبرپور، تقی ؛ اکبرپور، علی ؛
(34 صفحه - از 1 تا 34 )
کلیدواژه ها: پیش بینی تقاضا گردشگری ورودی شبکه های عصبی مصنوعی شبکه های عصبی فازی
-
اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اسماعیل مشرفی، فاطمه ؛
(24 صفحه - از 35 تا 58 )
کلیدواژه ها: کیفیت ادراک شده آگاهی از برند وفاداری به برند تصویر ذهنی برند ارزش ویژه برند شهرستان رامسر
-
ارزیابی ظرفیت جامعه محلی برای توسعهی پایدار گردشگری
نویسنده : ضیایی، محمود ؛ امین بیدختی، علی اکبر ؛ قربانی، فاطمه ؛
(30 صفحه - از 59 تا 88 )
کلیدواژه ها: توسعه پایدار گردشگری ظرفیت سازی مشارکت جامعه محلی منطقه نمونه گردشگری پاسارگاد
-
رابطه مدیریت دانش و عملکرد سازمانی در صنعت هتل داری
نویسنده : محمود زاده، سید مجتبی ؛ صداقت، مریم ؛
(32 صفحه - از 89 تا 120 )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش عملکرد سازمانی مدل EFQM هتل های ٤ و ٥ ستاره شهر تهران
-
بخش بندی بازار طبیعت گردی داخلی بر مبنای انگیزه سفر
نویسنده : سیدموسوی، سولماز ؛
(24 صفحه - از 121 تا 144 )
کلیدواژه ها: طبیعت گردی بخش بندی بازار انگیزه سفر منطقه الموت
-
شناخت انگیزه ها و عوامل مؤثر بر میزان رضایت طبیعت گردها از سفر به قشم
نویسنده : شاه حسینی، حدیث ؛
(38 صفحه - از 145 تا 182 )
کلیدواژه ها: انگیزه رضایت طبیعت گردها رفتار مسافرتی ژئوپارک قشم
-
عوامل موثر بر اجرای سیاستهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : رحمانی، زین العابدین ؛ پرهیزگار، محمد مهدی ؛ امینی، محمد تقی ؛ شیر محمدی، یزدان ؛
(26 صفحه - از 183 تا 208 )
کلیدواژه ها: سیاست گذاری گردشگری رفتار و شخصیت مجریان مهارت مجریان بازیگران سیاست گذاری نظام اداری و بورکراسی ابزارهای سیاست گذاری
-
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری
نویسنده : رجبی، اسماعیل ؛ عسگری ده آبادی، حمیدرضا ؛ کاظمی، روح اله ؛
(24 صفحه - از 209 تا 232 )
کلیدواژه ها: کارکردگرایی قابلیت استفاده قابلیت تعامل رضایت مشتری خدمات الکترونیک