پاییز 1397 - شماره 43 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
مدل مفهومی برای تصویر ذهنی گردشگران داخلی از فضاهای شهری اصفهان
نویسنده : طیبی، امیر ؛ ذکاوت، کامران ؛
(33 صفحه - از 1 تا 33 )
کلیدواژه ها: فضای شهری مدل پارادایمی نظریه زمینهای تصویر ذهنی گردشگر از مقصد
-
ارائه مدل علی عوامل موثر بر رفتارهای حافظ محیط زیست (مورد مطالعه: گردشگران خارجی استان فارس)
نویسنده : صیف، محمد حسن ؛ رستگار، احمد ؛ کریمی فرد، طاهره ؛ تاجوران، مرضیه ؛
(19 صفحه - از 35 تا 53 )
کلیدواژه ها: دلبستگی مکانی رفتارهای حافظ محیط زیست ارزش نوع دوستانه و خودخواهانه نگرش جهانی زیست محیطی
-
تأثیر ویژگیهای اجتماعی - شخصیتی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: رستوران میزبان)
نویسنده : صالحی، صادق ؛ مرادی اصل، امیر ؛ عبدلی، سیده فاطمه ؛
(19 صفحه - از 57 تا 75 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان بابلسر ویژگیهای اجتماعی- شخصیتی رستوران میزبان
-
ارزیابی تحلیلی حوزههای علمی در حال ظهور در صنعت گردشگری منطقه خاورمیانه با استفاده از الگوریتمهای متن کاوی
نویسنده : رئیسی وانانی، ایمان ؛ جلالی، سید محمد جعفر ؛
(23 صفحه - از 77 تا 99 )
کلیدواژه ها: گردشگری علمسنجی کتابسنجی الگوریتم اکتشاف توالی
-
ارزیابی و اولویتبندی روستاهای هدف گردشگری با استفاده از فنون تصمیمگیری چندمعیاره مطالعه موردی: شهرستان کرج
نویسنده : حیدری سورشجانی، رسول ؛ کیانی سلمی، صدیقه ؛ باسره، هدی ؛
(40 صفحه - از 101 تا 140 )
کلیدواژه ها: گردشگری روستایی اولویتبندی روستاهای هدف گردشگری شهرستان کرج
-
نقش رسانههای اجتماعی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری
نویسنده : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ شیری، اردشیر ؛ نثاری، طاهره ؛ رئوفی، مصطفی ؛
(29 صفحه - از 141 تا 169 )
کلیدواژه ها: شفافیت مسئولیت اجتماعی رسانه اجتماعی برند پایدار شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری
-
نقش بازارگرائی در بهبود عملکرد مالی آژانسهای مسافرتی
نویسنده : سنگی نور پور، عباسقلی ؛
(32 صفحه - از 171 تا 202 )
کلیدواژه ها: عملکرد مالی مدلیابی معادلات ساختاری آژانسهای مسافرتی بازارگرائی