تابستان 1395، دوره ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
گونه شناسی ریسک های منابع انسانی بر اساس نقاط مرجع استراتژیک: کاربرد رویکرد کیفی
نویسنده : ابراهیمی، الهام ؛ قلی پور، آرین ؛
(26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها: رویکرد کیفی ریسک منابع انسانی نقاط مرجع استراتژیک تحلیل تم QSR Nvivo
-
تجزیه و تحلیل استراتژی نوآورانه برنامه ریزی محیط زیست با رویکرد HSE در صنعت پتروشیمی
نویسنده : پاداش، امین ؛ نبی بیدهندی، غلامرضا ؛ هویدی، حسن ؛ اردستانی، مجتبی ؛
(22 صفحه - از 27 تا 48 )
کلیدواژه ها: برنامه ریزی استراتژیک مدیریت بهداشت ایمنی و محـیط زیسـت (HSE) سـازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
-
بررسی موانع اجرای خط مشی های عمومی در سازمان های دولتی
نویسنده : عباسی، عباس ؛ معتضدیان، رسول ؛ میرزایی، محمدقاسم ؛
(22 صفحه - از 49 تا 70 )
کلیدواژه ها: خط مشی عمومی اجرای خط مشی موانع اجرا
-
شناسایی عوامل حیاتی موفقیت صنعت روانکارهای ایران با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه ای در جهت کسب مزیت رقابتی
نویسنده : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ صفائی، مریم ؛ احمدی، محمد مهدی ؛
(22 صفحه - از 71 تا 92 )
-
الگوی ساختاری رابطه رهبری مخرب با تمایل به خشونت و رفتارهای انحرافی در کارکنان
نویسنده : گل پرور، محسن ؛ سلحشور، آزاده ؛
(32 صفحه - از 93 تا 124 )
کلیدواژه ها: رفتارهای انحرافی رهبری مخرب تمایل به خشونت متغیر واسطه ای
-
بررسی نقش جوامع میزبان در پشتیبانی از توسعه گردشگری: مورد مطالعه استان گیلان
نویسنده : محمد پور، نسیبه ؛ رجب زاده قطری، علی ؛ آذر، عادل ؛ ضرغام بروجنی، حمید ؛
(16 صفحه - از 125 تا 140 )
کلیدواژه ها: گردشگری جامعه میزبان حمایـت و پشـتیبانی از توسـعه گردشـگری رضـایت از توسعه گردشگری
-
اولویت بندی استراتژی های توسعه تأمین کنندگان با رویکرد ترکیبی از تکنیک های ANP و دیمتل تجدیدنظر شده
نویسنده : مدهوشی، مهرداد ؛ اکبر زاده، زین العابدین ؛ روانستان، کاظم ؛
(28 صفحه - از 141 تا 168 )
-
توسعه مدل عملکرد برند سازمان بر مبنای بازاریابی داخلی و برندینگ داخلی
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ فیض، داود ؛ همتی، مریم ؛
(26 صفحه - از 169 تا 194 )
-
شناسایی دلایل غیبت از طریق بررسی ذهنیت کارکنان به کمک روش شناسی کیو
نویسنده : موحدی فر، عرفان ؛ فولادوند، سجاد ؛ نوروزی، حسین ؛
(28 صفحه - از 195 تا 222 )
کلیدواژه ها: غیبت ذهنیت کارکنان ترک کار روش کیو
-
تأثیر بازاریابی داخلی بر تفکر انتقادی کارکنان با توجه به متغیر میانجی سبک های مدیریتی و تعدیلگر اعتماد به نفس
نویسنده : نصر اصفهانی، علی ؛ قبادی نیا، هاجر ؛ سلیمانی، مهشید ؛ میقان، حامد ؛
(22 صفحه - از 223 تا 244 )
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی واژه های کلیدی: تفکر انتقادی کارکنان و مشتریان داخلی و هتل ها.