زمستان 1391، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نقش فشارهای نهادی و فرهنگی در بهره برداری از مدیریت دانش ؛ (مورد مطالعه شرکت برق منطقه ای مشهد)
نویسنده : امینی، علیرضا ؛ شیرازی، علی ؛
(22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی مدیریت دانش فشارهای نهادی
-
تجزیه و تحلیل قابلیت های وب2 در صنعت بیمه: ارائه مدل مفهومی
نویسنده : حسن زاده، علی رضا ؛ ودادی، علی ؛ الهی، شعبان ؛
(22 صفحه - از 23 تا 44 )
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی وب ٢ صنعت بیمه بیمه الکترونیکی هوش جمعی
-
اولویت بندی ریسک های بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مدیران بانک های دولتی و خصوصی
نویسنده : حسین زاده شهری، معصومه ؛ قدک فروشان، مریم ؛
(19 صفحه - از 45 تا 63 )
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ریسک استراتژیک ریسک عملیاتی ریسک شهرتی ریسک قانونی
-
بررسی عوامل مؤثر ده گانه مدل لیندگرین در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری ایران (مورد مطالعه :آژانس های مسافرتی)
نویسنده : حق شناس کاشانی، فریده ؛ رستگاری، هدی ؛
(20 صفحه - از 64 تا 83 )
-
تفکیک، ادغام و طراحی وزارتخانههای جدید در ایران: تحلیلی نظری
نویسنده : دانایی فرد، حسن ؛
(25 صفحه - از 84 تا 108 )
کلیدواژه ها: تحولات ساختاری کلان دولت طراحـی وزارت خانـه هـای جدیـد تحلیـل نظـری مدیریت در دولت چارچوب های نظری
-
تحلیل مسیر ارتباط اهمال کاری سازمانی با برانگیختگی شناختی و فرسودگی شغلی کارکنان اداره های دولتی استان تهران
نویسنده : صفاری نیا، مجید ؛ امیرخانی رازلیقی، زهرا ؛
(21 صفحه - از 109 تا 129 )
-
اثر بازاریابی درونی بر مشتری گرایی کارکنان با تاکید بر شاخص های چشم انداز، بهبود و توسعه، پاداش (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک ملی استان مازندران)
نویسنده : عزیزی، فیروزه ؛ خسروانی، الهام ؛ مسیبی، علیرضا ؛
(22 صفحه - از 130 تا 151 )
کلیدواژه ها: پاداش بازاریابی درونی مشتری گرایی توسعه و بهبـود شـعب بانـک ملـی اسـتان مازندران