بهار 1392، دوره سوم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
تأثیر راهبردهای بازاریابی ارتباطی بر افزایش رضایت، اعتماد و وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک سامان در فرآیند ارائه خدمات اینترنتی
نویسنده : بهرامی، حمید رضا ؛ کنعانی کاشانی، علی ؛ طهماسبی، غلامرضا ؛
(21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها: اعتماد الکترونیکی راهبرد بازاریابی ارتباطی رضایت الکترونیکی
-
الگوی مبنایی تصمیمگیری مدیریت ورزش ایران: گفتمانکاوی استراتژی با استفاده از تحلیل دادهبنیاد
نویسنده : دانایی فرد، حسن ؛ رحمان سرشت، حسین ؛ مظلومی، نادر ؛ خلیل نژاد، شهرام ؛
(22 صفحه - از 22 تا 43 )
کلیدواژه ها: ایران استراتژی گفتمان نظریه داده بنیاد مدیریت ورزش
-
رابطه مدل استاندارد سرمایه گذاری در افراد و کیفیت توانمندسازی کارکنان: ستاد مرکزی وزارت امور اقتصاد و دارایی
نویسنده : سید نقوی، میرعلی ؛ حسین پور، داوود ؛ ترک زاد، بی تا ؛
(24 صفحه - از 44 تا 67 )
کلیدواژه ها: کیفیت توانمندسازی کارکنان مدل استاندارد سرمایه گذاری در افراد
-
طراحی مدل نقش سرمایه اجتماعی بیرونی در کسب مزیت رقابتی؛ مورد مطالعه صنعت رنگ و رزین
نویسنده : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ کردنائیج، اسد الله ؛ آزاد ارمکی، تقی ؛
(19 صفحه - از 68 تا 86 )
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی سرمایه اجتماعی بیرونی صنعت رنگ و رزین
-
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر انتقال کارکنان در پتروشیمی بسپاران بندرامام (ره)
نویسنده : اسلامی، حسین ؛ دهقان دهنوی، حسن ؛ شتالی نژاد، صادق ؛
(26 صفحه - از 87 تا 112 )
کلیدواژه ها: توانمندسازی تعهد سازمانی ساختارسازمانی رهبری سازمان رضایت شغلی
-
ارائه چارچوبی برای ارزیابی نظام مدیریت ایده و پیشنهادهای کارکنان براساس کاربردپذیری آنها: مورد مطالعه شرکت گاز استان لرستان
نویسنده : صفری، سعید ؛ حقی کرم الله، مسلم ؛ سبزیان پاپی، حسین ؛
(22 صفحه - از 113 تا 134 )
کلیدواژه ها: مشارکت کارکنان نظام پیشنهادها مدیریت ایده طراحی مبتنی بر کاربر کاربرد پذیی
-
بررسی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر قیمتگذاری انرژیهای نو در ایران با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکهای
نویسنده : عزیزی، فیروزه ؛ صادقی سقدل، حسین ؛ پیکانی، نرگس ؛
(20 صفحه - از 135 تا 154 )
کلیدواژه ها: ایران انرژیهای نو فرایند تحلیل شبکه ای قیمت گذاری انرژیهای نو