تابستان 1396 - شماره 44 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
بررسی محتوای کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی بر اساس الگوی خلاقیت هدایت شده پلسک (Plsek)
نویسنده : ضیایی مهر، علی ؛
(28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی الگوی خلاقیت پلسک تفکر وخلاقیت کتاب تفکر و پژوهش ششم ابتدایی
-
نقش صفات شخصیت و رشد شناختی در پیش بینی راهبردهای تنظیم هیجانی
نویسنده : مهراد صدر، محمد ؛ چلبیانلو، غلامرضا ؛ عبدی، رضا ؛
(20 صفحه - از 30 تا 49 )
کلیدواژه ها: شخصیت تنظیم هیجانی پنج بزرگ رشد شناختی بزرگسالان
-
سلامت روان دانشجویان: نقش معنویت و هوش هیجانی
نویسنده : سلیمانی، سمیرا ؛ رضایی، علیمحمد ؛ داداللهی ساراب، رویا ؛
(10 صفحه - از 51 تا 60 )
کلیدواژه ها: معنویت دانشجویان هوش هیجانی سلامت روان مشهد
-
تهیه و ساخت مقیاس باورهای وجودی بر اساس قرآن کریم (با تاکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) در بین افراد مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلورزیس (ام اس)
نویسنده : پرن، پریسا ؛ آذربایجانی، مسعود ؛ دلاور، علی ؛
(24 صفحه - از 62 تا 85 )
کلیدواژه ها: ساخت و هنجاریابی باورهای وجودی بر اساس قرآن کریم مولتیپل اسکلورزیس (ام اس) علامه محمد حسین طباطبایی
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان
نویسنده : درتاج، فریبا ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ علیآبادی، خدیجه ؛
(26 صفحه - از 87 تا 112 )
کلیدواژه ها: دانشجویان پیام نور موک الگوی طراحی آموزشی محیط های آموزش از دور
-
رابطه جو پردیس دانشگاهی با خوش بینی علمی و استرس تحصیلی از دیدگاه دانشجویان
نویسنده : غیاثی ندوشن، سعید ؛ مالکپور لپری، کامران ؛ رضوی، فاطمه ؛
(22 صفحه - از 114 تا 135 )
کلیدواژه ها: استرس تحصیلی خوش بینی علمی جو پردیس دانشگاهی
-
تاثیر محتوای الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس ریاضی
نویسنده : بادله، علیرضا ؛
(21 صفحه - از 137 تا 157 )
کلیدواژه ها: تدریس سنتی محتوای الکترونیکی یادگیری و یادداری تدریس به روش کارگاهی
-
تاثیر استراتژی نقشه مفهومی بر مهارتهای تفکر انتقادی دانش آموزان
نویسنده : کلهر، منصوره ؛ مهران، گلنار ؛
(20 صفحه - از 159 تا 178 )
کلیدواژه ها: تفکر انتقادی نقشه مفهومی استراتژی آموزش مهارت خواندن و درک مطلب
-
بررسی تاثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مولفهای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوعهای پیچیده
نویسنده : سالاری، مصطفی ؛ امیر تیموری، محمدحسن ؛
(25 صفحه - از 180 تا 204 )
کلیدواژه ها: بار شناختی بیرونی طراحی آموزشی چهار مولفه ای یادگیری موضوع های پیچیده