بهار 1392 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
اثربخشی آموزش مهارت های پرسشگری به معلمان بر تفکر انتقادی دانش آموزان متوسطه
نویسنده : گنجی، کامران ؛ یعقوبی، ابوالقاسم ؛ لطفعلی، رضا ؛
(26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها: تفکر تفکر انتقادی آموزش معلمان مهارتهای پرسشگری
-
رابطه بین کمال گرایی و سبک های شناختی در دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر کرج
نویسنده : کاکاوند، علی رضا ؛ لبادی، زهرا ؛ زارعی، شکرانه ؛
(22 صفحه - از 27 تا 48 )
کلیدواژه ها: کمالگرایی سبکهای شناختی تفکر سازنده تفکر اسرارآمیز تفکر خرافاتی
-
بررسی تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر باورهای انگیزشی (انگیزش تحصیلی، خودکارآمدی، اضطراب آزمون) دانش آموزان دبیرستان
نویسنده : محمدی درویش بقال، ناهید ؛ حاتمی، حمید رضا ؛ اسدزاده، حسن ؛ احدی، حسن ؛
(18 صفحه - از 49 تا 66 )
کلیدواژه ها: خودتنظیمی خودکارآمدی اضطراب آزمون انگیزش درونی
-
اثر هیجان خشم و سبک های شناختی بر فرایند تصمیم گیری با واسطه گری تمایلات فراشناختی: ارائه ی مدلی یکپارچه در تصمیم گیری
نویسنده : جوکار، بهرام ؛ رحیمی، مهدی ؛
(30 صفحه - از 67 تا 96 )
کلیدواژه ها: ارزیابی شناختی خشم سبکهای شناختی تفکر فعال روشنفکرانه تصمیمگیری تحلیلی. مقدمه
-
رابطه ارزش تکلیف و اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطه ای جهت گیری هدفی
نویسنده : درتاج، فریبرز ؛
(16 صفحه - از 97 تا 112 )
کلیدواژه ها: اضطراب امتحان ارزش تکلیف جهتگیری هدفی مدلیابی معادلات ساختاری
-
بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه بر پیشرفت یادگیری و نگرش به درس زبان انگلیسی عمومی
نویسنده : عبدی، علی ؛ سلیمانی، حبیب ؛ رضایی، بیژن ؛
(22 صفحه - از 113 تا 134 )
کلیدواژه ها: آموزش مبتنی بر هوش چندگانه نگرش به یادگیری درس زبان پیشرفت یادگیری زبان
-
واکاوی پذیرش نوآوری های برنامه درسی در نظام آموزش عالی (مورد مطالعه: آئین نامه بازنگری برنامه درسی دانشگاه های ایران)
نویسنده : خسروی، محبوبه ؛ فتحی واجارگاه، کورش ؛ ملکی، حسن ؛ نوروزی، داریوش ؛
(33 صفحه - از 135 تا 167 )
کلیدواژه ها: برنامهریزی درسی نوآوریهای برنامه درسی مدل پذیرش نوآوری در برنامه درسی آئین نامه بازنگری برنامه درسی