پاییز 1400 - شماره 61 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
اثربخشی آموزش از طریق فلش کارتهای مصور ادغام شده بر عملکرد املاء دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص
نویسنده مسئول : ابریشمی زاده، بی بی نعیمه ؛ نویسنده : قاسم تبار، سید امیر ؛ قاسم تبار، سید عبدالله ؛
(21 صفحه - از 3 تا 23 )
کلیدواژه ها: املاء اختلال یادگیری خاص دانشآموزان پسر پایه اول دبستان فلش کارت های مصورادغام شده
-
شناسایی بدفهمی های دانش آموزان دوزبانه در دروس فارسی و نگارش و نقش زبان مادری
نویسنده : قره مشک غراوی، ابراهیم ؛ عزیزی شمامی، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : میرعرب رضی، رضا ؛
(17 صفحه - از 24 تا 40 )
کلیدواژه ها: دوزبانگی زبان مادری بدفهمی فارسی و نگارش