پاییز 1392 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
افزایش اثربخشی برنامه درسی مهارت های زندگی از طریق خلق محیط های یادگیری سازنده گرا (مورد مهارت مدیریت خشم)
نویسنده : کرمی، مرتضی ؛ تجری، مجتبی ؛ پاک مهر، حمیده ؛
(22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی طراحی آموزشی مهارت های زندگی سازنده گرایی مدیریت خشم
-
رابطه عزت نفس ناپایدار و ترس از ارزیابی منفی با خود ناتوان سازی در نوجوانان دانش آموز تهرانی
نویسنده : آزادی، اسمعیل ؛ فتح آبادی، جلیل ؛ حیدری، محمود ؛
(24 صفحه - از 23 تا 46 )
کلیدواژه ها: خود ناتوان سازی ترس از ارزیابی منفی نوجوانان دانش آموز عزت نفس ناپایدار
-
بررسی روابط خودکارآمدی و سبک های اسنادی در دانشجویان
نویسنده : بیگدلی، حسین ؛ علی مددی، سمیه ؛
(22 صفحه - از 47 تا 68 )
کلیدواژه ها: دانشجویان خودکارآمدی سبک اسنادی
-
مقایسه ی اثربخشی لینک های متنی تکرار شونده و لینک های ارجاعی درون متنی بر یادگیری و یادداری واژگان و درک مطلب زبان انگلیسی
نویسنده : صالحی، وحید ؛ نوروزی، داریوش ؛ امیرتیموری، محمد حسن ؛ ناصریه، فرید ؛
(26 صفحه - از 69 تا 94 )
کلیدواژه ها: درک مطلب یادگیری واژگان یادگیری زبان به کمک رایانه لینک های متنی تکرار شونده لینک های ارجاعی درون متنی
-
اثربخشی روش قصه گویی به صورت گروهی در افزایش عزت نفس کودکان دختر پایه دوم ابتدایی
نویسنده : سلطانی، مریم ؛ آرین، خدیجه ؛ انگجی، لیلی ؛
(14 صفحه - از 95 تا 108 )
کلیدواژه ها: قصه عزت نفس قصه درمانی قصه گویی
-
بررسی اصول روابط بین فردی بر اساس آموزه های اخلاقی - اجتماعی سوره ی حجرات و مدل یابی محتوایی از این آموزه ها
نویسنده : کرمی، مرتضی ؛ شریعتی، سید صدرالدین ؛ اسمعیلی، معصومه ؛
(40 صفحه - از 109 تا 148 )
کلیدواژه ها: روابط بین فردی آموزه های اخلاقی اجتماعی سوره حجرات
-
الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت اجتماعی مبتنی بر قرآن در دوره ی ابتدائی آموزش و پرورش
نویسنده : مذبوحی، سعید ؛ ملکی، حسن ؛ بهشتی، سعید ؛ عباس پور، عباس ؛ مفیدی، فرخنده ؛
(44 صفحه - از 149 تا 192 )
کلیدواژه ها: دانشجویان خودکارآمدی سبک اسنادی
-
مطالعه ی نقش آموزش مهارت های ده گانه زندگی بر سلامت روانی دانشجویان در مراکز آموزش عالی
نویسنده : جهانیان، رمضان ؛
(21 صفحه - از 193 تا 213 )
کلیدواژه ها: یادگیری مشارکتی روش تدریس بارش مغزی کفایت اجتماعی