تابستان 1386 - شماره 8
-
نقش پیشدانسته ها و ویژگیهای فردی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور
نویسنده : هرمزی، محمود ؛
(28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها: پیشرفت تحصیلی اضطراب امتحان تحلیل مسیر منبع کنترل راهبردهای شناختی خود کارآمدی دانشگاه پیام نور خود تنظیمی خود پنداره پیشینه تحصیلی ارزشگذاری تکلیف آموزشی از راه د ور دانشجویان خودکارآمدی پیشرفت تحصیلی دانشجویان خودپنداره خودتنظیمی دانشگاه
-
ساخت و هنجاریابی آزمون هوش هیجانی بر اساس نظریه های موجود و فرهنگ بومی برای دانش آموزان شهرستان ارومیه
نویسنده : سپهریان، فیروزه ؛ دلاور، علی ؛ اکبرزاده، نسرین ؛
(20 صفحه - از 29 تا 48 )
کلیدواژه ها: هوش هیجانی روایی پایای هنجاریابی آزمون همبستگی نمره مقیاس
-
رابطه بین داشتن معنا در زندگی و رضایت از زندگی زناشویی
نویسنده : گواهی جهان، فاطمه ؛
(22 صفحه - از 49 تا 70 )
کلیدواژه ها: زوجین معنای زندگی رضامندی زناشویی زندگی زناشویی زناشویی معنا طلاق زندگی یتیم افسردگی مادر
-
مقایسه وضعیت بهداشت روانی نوجوانان طلاق و یتیم محروم از مادر و عادی سنین بین ۱۵ تا ۱۸ سال شهر اصفهان
نویسنده : شریفی درآمدی، پرویز ؛
(28 صفحه - از 71 تا 98 )
کلیدواژه ها: وضعیت اقتصادی طلاق ویژگی های جمعیت شناختی وضعیت بهداشت روانی یتیم مادر نوجوانان عادی اضطراب افسردگی پرخاشگری
-
مقایسه میزان رضایتمندی از زندگی مشترک بین دانشجویانی که ازدواج دانشجویی داشته اند با دانشجویانی که ازدواج غیر دانشجویی داشته اند
نویسنده : قنبری، بهرام علی ؛ صالح زاده، مهدی ؛
(16 صفحه - از 99 تا 114 )
کلیدواژه ها: دانشجو ازدواج رضایتمندی زناشویی زن رضایتمندی رضایتمندی زناشویی ازدواج دانشجویی
-
مقایسه پیشرفت مهارت نوشتن در دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه / پیش فعالی و عادی پایه اول ابتدایی
نویسنده : علیزاده، حمید ؛ بهمنی، طاهره ؛ مفیدی، فرخنده ؛
(20 صفحه - از 115 تا 134 )
کلیدواژه ها: انشاء نوشتن پایه اول ابتدایی املاء بیش فعالی اختلال نارسایی توجه دانشآموزان آزمون عادی
-
مقدمه ای بر مبانی رویکردهای جدید اندازه گیری در حوزه روان شناسی و علوم تربیتی
نویسنده : ایزانلو، بلال ؛ حبیبی عسگر آباد، مجتبی ؛
(32 صفحه - از 135 تا 166 )
کلیدواژه ها: دو نظریه سوال پاسخ نظریه کلاسیک مدل راش خصیصه مکنون مدل های یک سه پارامتری سوال مدل پارامتری آزمون نمره نظریه خصیصه مکنون
-
Abstracts
(9 صفحه - از 167 تا 175 )
کلیدواژه ها: Payame Noor University ADHD Measurement Isfahan SCL