-
11.
نویسنده : ماه آورپور، نسرین ؛ کاظمی، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1396 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
-
12.
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ کاظمی، علی ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریاعتماد به برندارزش درکشدههویتیابی مشتری با برندمشتریمشتریهتلهتل
-
13.
نویسنده : کاظمی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛ رفیعی، هاجر ؛
مجله:مدیریت فردا»زمستان 1396 - شماره 53 رتبه د (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 191 تا 208 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات ادراک شدهتوسعه برندتناسب ادراک شدهبرند مادردسترسی ادراک شده
-
14.
نویسنده : صالحی، سمیه ؛ صنایعی، علی ؛ سماکنژاد، نگار ؛ کاظمی، علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1398، دوره بیست و سوم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 96 تا 120 )
کلیدواژه ها:بسته بندی محصولبازاریابی عصبیردیابی حرکات چشممدت زمان تثبیت نگاه
-
15.
نویسنده : سدیدی، مجید ؛ رنجبریان، بهرام ؛ کاظمی، علی ؛ نصراصفهانی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 143 تا 160 )
کلیدواژه ها:سبک زندگی سازمانصنعت پلیمریسبک زندگیسـازمان
-
16.
نویسنده : عطافر، علی ؛ امیری، زینب ؛ کاظمی، علی ؛ امیری، یدالله ؛
مجله:مدیریت اسلامی»بهار و تابستان 1392 - شماره 86 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 219 تا 240 )
کلیدواژه ها:رﻫﺒﺮي ﻣﻌﻨﻮيﻣﻌﻨﻮﯾﺖ اﺳﻼﻣﯽرﻫﺒﺮي ﻣﻌﻨﻮي اﺳﻼﻣﯽﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ @
-
17.
نویسنده : زمانی، سمیه ؛ کاظمی، علی ؛ شاهین، آرش ؛ کشتی آرای، نرگس ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 117 تا 130 )
کلیدواژه ها:خودانگارهشبکه های اجتماعیبرندسازیتلفن همراه هوشمندهویت مصرف کنندگان
-
18.
نویسنده : بخشنده، قاسم ؛ کاظمی، علی ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1397 - شماره 103 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 83 تا 102 )
کلیدواژه ها:نگرشفراتحلیلقومگراییقصد خریدمحصولات داخلی
-
19.
نویسنده : منصوری، علیرضا ؛ کاظمی، علی ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ نویسنده مسئول : رنجبریان، بهرام ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1398، دوره بیست و سوم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 23 تا 54 )
کلیدواژه ها:بازار هدفشاخص های کلانانتخاب بازار بین المللیرویکرد غربالگری بازار
-
20.
نویسنده : جلالزاده، سیدرضا ؛ کاظمی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1397، دوره بیست و دوم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 105 تا 134 )
کلیدواژه ها:دلفیعملکرد برندارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریارزش ویژه رابطه مشتری