-
1.
نویسنده : کریمیان، محمد ؛ صنايعي، علي ؛ محمدشفيعي، مجيد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 631 تا 650 )
کلیدواژه ها:مدل اسپرولز و کندالسبک تصمیمگیریبرند تلویزیونفرایند تحلیل سلسله مراتبی گروهی (GAHP)موقعیتیابی محصولتلویزیونمشتریسبکمشتریانمحصولخریداران
-
2.
نویسنده : دشتی، مهدی ؛ صنایعی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 97 تا 120 )
کلیدواژه ها:حمایت اجتماعیشبکههای اجتماعیاعتماد الکترونیکتجارت اجتماعیقصد خرید اجتماعیاجتماعیاطلاعاتتجارت الکترونیکاعتمادوبسایتتعهد
-
3.
نویسنده : احقر بازرگان، نگین ؛ صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره نهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:ویژگی شخصیتیخرید الکترونیکیخریدار الکترونیکیفروشگاه برخطمدل پذیرش فناویتمایل به خرید الکترونیکیخریـدخریداراناینترنت
-
4.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛ عباسپور، فردوس ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 509 تا 528 )
کلیدواژه ها:تصویر برنداعتماد به برندشواهد برندآوازه برندترغیب به انتخابآزمایشگاهتصویربرنـدشواهداعتمادخدمات
-
5.
نویسنده : شریفی، ماندانا ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : صنایعی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 254 تا 275 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیک B2Cخلق ارزش سازمانیمدیریت دانش مشتریمشتریدانشفناوری اطلاعاتمشتریانابعاد مدیریت دانش مشتری
-
6.
نویسنده : رجالی، سید محمد جواد ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ نویسنده مسئول : صنایعی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 273 تا 303 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطهمندمدلسازی معادلات ساختاریارزش ادراک شده مشتریروابط فروشنده-خریدارمشتریخریدارپژوهشبازارصنعتیرابطهکیفیت رابطه
-
7.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ رشید کابلی، مجید ؛ صنایعی، علی ؛ حدادیان، علی رضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 55 تا 70 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریقصد خرید مجددارزش و کیفیت درک شدهفروشگاه زنجیره ای