-
1.
نویسنده : فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ کریمی، بهاره ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»تابستان 1392 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 151 تا 170 )
کلیدواژه ها:کارآفرینی سازمانیفناوری اطلاعات و ارتباطاتشرکت¬های کوچک و متوسط
-
2.
نویسنده : فیض، داود ؛ طاهریان، حسین ؛ زارعی، عظیم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 123 تا 149 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتصنعت هتلداریروش تصمیم گیری چند شاخصه (تاپسیس)مدل بومز و بیتنرهتل های شهر مشهد
-
3.
نویسنده : زارعی، بهروز ؛ زارعی، عظیم ؛
مجله:دانش مدیریت»پاییز 1386 - شماره 78 ISC (18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها:وابستگی منابعاتحاد استراتژیکارتباطات بین سازمانیتئوری ذینفعانتئوری نهادیتئوری یادگیریهزینه های اقتصادی مبادلهارتباطاتاتحادذی نفعانتئوری ذی نفعانتبیینتولید
-
4.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 881 تا 900 )
کلیدواژه ها:نگرشتبلیغات موبایلیادراک از خلاقیت تبلیغاتواکنش رفتاریتبلیغاتپیاممصرفکنندگان
-
5.
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛ نویسنده : شهریاری، مهری ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1400 - شماره 35 رتبه الف (وزارت علوم (29 صفحه - از 6 تا 34 )
کلیدواژه ها:خوشهبندیلوازمخانگینارضایتی مشتریانمتنکاوی
-
6.
نویسنده : کلوشانی، معین ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم ؛ نویسنده مسئول : فیض، داود ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 120 تا 148 )
کلیدواژه ها:همراستایینگاشتشناختیابزارهای بازاریابی رسانههای اجتماعیشرکتهای استارتآپروششناسی سیستم نرمبازاریابی رسانههای اجتماعیبازاریابی
-
7.
نویسنده : فیض، داود ؛ موتمنی، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 13 تا 29 )
کلیدواژه ها:نوآوری بازاریابیرقابت پذیری برندفرصت طلبی فناورانهبرنامه راهبردی صنعت غذایی
-
8.
نویسنده : طاهری، غزاله ؛ فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 153 تا 183 )
کلیدواژه ها:تعامل مشتری با برندفرآیند تجربه مشتری- برندهمتخریبی ارزش برندمشتریمشتریانتعاملاتکدتجربه مشتریفرآیندپلتفرم
-
9.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ اصغری نجیب، مریم ؛ نویسنده مسئول : علی پور، سیما ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 183 تا 206 )
کلیدواژه ها:بینالمللیسازیپلتفرمکسبوکار B2Bدیجیتالاطلاعاتکاربربازارکدشبکه
-
10.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ مرادی، هادی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره جدید - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 59 تا 80 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه نام تجاریتصویر ذهنی کشور مبداکشور تولیدکنندهکشور صاحب نام تجاریمدل سازی معادل