-
1.
نویسنده : محمدعلی تجریشی، ایمان ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ بازایی، قاسمعلی ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:همسویی استراتژیکنقاط مرجع استراتژیکماتریس نقاط مرجع استراتژیک کمیتئوری مجاورتاستراتژی بازاریابی بینالمللعملکرد صادراتی.
-
2.
نویسنده : شعبانی نژاد، زینب ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ نویسنده مسئول : نژادمحمد نامقی، احسانه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 16 تا 30 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
3.
نویسنده : قربانیان گزافرودی، محمدصادق ؛ خیری، بهرام ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ علیقلی، منصوره ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1397 - شماره 36 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 129 تا 147 )
کلیدواژه ها:رفتار آگاهانهساختار ذهنی آگاهانهمصرف آگاهانه
-
4.
نویسنده مسئول : نعمتیزاده، سینا ؛ نویسنده : اسماعیل پور، حسن ؛ بازایی، قاسمعلی ؛ محمدعلی تجریشی، ایمان ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1400- شماره 126 رتبه A (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 17 تا 30 )
کلیدواژه ها:منطق فازیآیندهپژوهیهمسویی استراتژیکنقاط مرجع استراتژیکاستراتژی بازاریابی بین المللعملکرد بازاریابی بین المللی
-
5.
نویسنده : اسماعیل پور، حسن ؛ شهبازی، سعید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1397 - شماره 4 (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:تضمینپاسخگوییهمدلیکیفیت خدماتانتظارات مشتریاناعتماد و شواهد فیزیکی خدمات
-
6.
نویسنده : اسماعیل پور، حسن ؛ گلدوزیان، امیر ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1390، سال سوم - شماره 9 (38 صفحه - از 100 تا 137 )
کلیدواژه ها:خرید اینترنتیخرید آنلاینانگیزههای خریدانگیزه فایده طلبانهانگیزه لذت جویانه
-
7.
نویسنده : قادری نسب، جمال ؛ علیقلی، منصوره ؛ غلامزاده، داریوش ؛ نویسنده مسئول : اسماعیلپور، حسن ؛
مجله:مطالعات کمی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 52 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 57 تا 74 )
کلیدواژه ها:بازاریابیتعالیصنعت هوانوردیتعالی بازاریابیپیادهسازی
-
8.
نویسنده : حاجی بابایی، حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرویکرد ترکیبیاعتماد به برندعشق به برندتداعی های ناشی از برندعشقمشتریرضایتاعتمادپژوهشBrandمدلمصرفکننده
-
9.
نویسنده : مروی، راحیل ؛ رضائیان، علی ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 149 تا 174 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمصرفکنندهرفتار مصرفکنندهاثربخشی تبلیغاتکمپین تبلیغاتیمحصولات صنعت خوراکی و تنقلات
-
10.
نویسنده : قادری نسب، سید جمال ؛ علیقلی، منصوره ؛ غلامزاده، داریوش ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»تابستان 1401 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 21 تا 36 )
کلیدواژه ها:بازاریابیتعالیصنعت هوانوردیکد گذاری