-
1.
نویسنده : قاسمی، حمید ؛ راسخ، نازنین ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1398 - شماره 53 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 121 تا 138 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندبازاریابی حسیفروشگاههای ورزشی
-
2.
نویسنده مسئول : نکوئی زاده، مریم ؛ نویسنده : امینی، علیرضا ؛
مجله:مدیریت توسعه فناوری»پاییز 1398 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 125 تا 148 )
کلیدواژه ها:وفاداری نگرشیوفاداری رفتاریاعتماد به برندپاسخدهی به تغییرات فناوریحساسیت به تغییرات فناوریمشتریاعتمادوفاداریفرصتبازارتغییرات فناوری
-
3.
نویسنده : حاجی بابایی، حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرویکرد ترکیبیاعتماد به برندعشق به برندتداعی های ناشی از برندعشقمشتریرضایتاعتمادپژوهشBrandمدلمصرفکننده
-
4.
نویسنده مسئول : فانی، مجید ؛ نویسنده : غمخواری، سیده معصومه ؛ ترابی، محمدامین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 169 تا 201 )
کلیدواژه ها:اصالت برندداستان سرایی برنداعتماد به برندداستاناصالتاعتمادBrandداستانسراییدیجی کالامشتریانپژوهشJournal
-
5.
نویسنده مسئول : العیدانی، اسامه ؛ نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ انصاری، منوچهر ؛
مجله:مدیریت سرمایه اجتماعی»زمستان 1402، سال دهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 328 تا 339 )
کلیدواژه ها:تعامل اجتماعیاعتماد به برندهویت مشترکاجتماع برندی آنلاین
-
6.
نویسنده : رحیمی چیتگر، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : مقدسی، علیرضا ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1398 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 44 تا 75 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندعشق به برندتجربه برندهویت نام تجاریبـه
-
7.
نویسنده : کریم زاده، نسیم ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 237 تا 260 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریآگاهی از برنداعتماد به برندمسئولیت اجتماعی شرکتشهرت برند
-
8.
نویسنده مسئول : نکویی زاده، مریم ؛ نویسنده : امینی، علیرضا ؛ طباطبایی نیم آورد، فرناز سادات ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 147 تا 163 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندخرید بدون برنامهریزیکیفیت ادارک شدهرفتار فروش انطباقیمرکز خرید فروشگاهی
-
9.
نویسنده : خنیفر، حسین ؛ دهقان چاچکامی، محدثه ؛ سلطانی، مرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 153 تا 172 )
کلیدواژه ها:مصرفکنندهتصمیم خریدشخصیت برنداعتماد به برندمحتوای تبلیغات
-
10.
نویسنده : حاجی بابایی، حسین ؛ نویسنده مسئول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 89 تا 104 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندعشق به برندترجیح مشترینوستالژی فراخوانده شده