-
1.
نویسنده : شفیعی، علی ؛ نویسنده مسئول : جمشیدی، مینا ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1401- شماره 51 رتبه A (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 41 تا 52 )
کلیدواژه ها:مدل سرکوالعوامل ملموسقابلیت اطمینان رضایت مشتریان و کیفیت خدماتمشتریخدماتکیفیت خدماتمشتریان
-
2.
نویسنده : احمدی، غلامرضا ؛ نویسنده مسئول : عالی، صمد ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1398 - شماره 36 رتبه A (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 79 تا 89 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریرضایت مشتریپیوندهای بازاریابی رابطهمندسهم مشتری
-
3.
نویسنده مسئول : چشم فسا، ایمان ؛
مجله:فضای گردشگری»پاییز 1400 - شماره 40 رتبه A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 65 تا 84 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانتظارات مشتریصنعت رستورانگردشگری خوراکنیّات رفتاری
-
4.
نویسنده : سلیمانی شیجانی، سجاد ؛ نویسنده مسئول : دل افروز، نرگس ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 رتبه A (دانشگاه آزاد (9 صفحه - از 57 تا 65 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتبار برندشکایت مشتریشکست خدمات
-
5.
نویسنده : درویش، مصیب ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 رتبه A (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 87 تا 105 )
کلیدواژه ها:رفتاررضایت مشتریاصالت رستورانارزش ادراک مصرفکنندهدلبستگی مکانی
-
6.
نویسنده : صالحی، نعمان ؛ حقیقت منفرد، جلال ؛ کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : مهرمنش، حسن ؛
مجله:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1402 - شماره 54 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 182 تا 205 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریحفظ مشتریفینتک های مالیسامانه بام بانک ملی ایرانمشتریفین تکبانک ملی ایرانمشتریانبانکرضایت مشتریان
-
7.
نویسنده : صادقی، فرزانه ؛ جنانی، حمید ؛
مجله:مطالعات جامعه شناسی»تابستان 1396 - شماره 35 رتبه A (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 83 تا 100 )
کلیدواژه ها:مسئولیتپذیری اجتماعیارزش ادراک شدهرضایت مشتریان و باشگاههای ورزشیمسئولیتمشتریان
-
8.
نویسنده : وارسته، ریحانه ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، احمد ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1402- شماره 134 رتبه A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها:پیشبینیآینده پژوهیخدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانرگرسیون گام به گام
-
9.
نویسنده مسئول : ملائی، منیژه ؛ نویسنده : محقر، علی ؛ اصغریزاده، عزت اله ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 (ویژه نامه) رتبه A (دانشگاه آزاد (9 صفحه - از 13 تا 21 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریرضایت مشتریانصنعت هتلداریکیفیت خدمات خارجی
-
10.
نویسنده مسئول : شمس، غزال ؛ نویسنده : دلوی، محمدرضا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1397 - شماره 33 رتبه A (دانشگاه آزاد (8 صفحه - از 53 تا 60 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریبهبود خدماتبازیابی خدمات