-
1.
نویسنده : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریرستورانرویکرد دادهبنیادمشتریکدگذاری
-
2.
نویسنده : حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ اسدالله، مهسا ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1401 - شماره 26 رتبه B (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 16 تا 30 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعیعملکرد کارکنانکیفیت ادراک شده خدمات
-
3.
نویسنده : حاجیسلیم، مرضیه ؛ نویسنده مسئول : بدیعزاده، علی ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) رتبه B (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 63 تا 73 )
کلیدواژه ها:ویژگیهای خدمات نرمافزاری تلفن همراهنگرش به استفادهصنعت بیمهرضایت مشتری
-
4.
نویسنده : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ نویسنده مسئول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشترینانتئوری زمینهایمدل پارادایمیککارکنانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریصنعتیرضایت مشتریانمحصول
-
5.
نویسنده مسئول : خسروانجم، داود ؛ نویسنده : کشانچی، بهزاد ؛ احمدی افشار، سیدمهدی ؛ پورقلی، امیر ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 53 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 71 تا 90 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریرضایت مشتریریسک های راهبردیمدلسازی ساختاری تفسیریریسکبانکراهبردیمدلشاخصاطلاعاتفناوری اطلاعات
-
6.
نویسنده : دلافروز، نرگس ؛ قلی پور سلیمانی، علی ؛ نویسنده مسئول : گلی، آرمین ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) رتبه B (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 29 تا 40 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریتصویر شرکتنیات رفتاری
-
7.
نویسنده : حسینی، سعید ؛ نویسنده مسئول : بازآیی، قاسمعلی ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 رتبه B (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 190 تا 201 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانفناوریهای اطلاعاتسیستم نامنویسی متمرکزسازمان تامین اجتماعیفناوری اطلاعاتسیستم
-
8.
نویسنده : گنجهء، کاوه ؛ منصوری موید، فرشته ؛ نویسنده مسئول : خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1399 - شماره 40 رتبه B (دانشگاه آزاد (7 صفحه - از 9 تا 15 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریتبلیغات توصیهایرضایتمندی ارتباطی
-
9.
نویسنده : خواجوی دهشیب، فهیمه ؛ نویسنده مسئول : شجاعی باغینی، گلناز ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 رتبه B (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 331 تا 347 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمشتریوفاداری مشتریروش دیمتلبیمه
-
10.
نویسنده : امیدی، علی ؛ محمودی، ادریس ؛ نویسنده مسئول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1399 - شماره 45 رتبه B (دانشگاه آزاد (32 صفحه - از 21 تا 52 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکوفاداریارزش ادراک شدهاطمینان ادراک شدهکیفیت عملکردی ادراک شده