-
1.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ محمد نبی، زهره ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 445 تا 462 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژة برندتعمیم نام تجاریشخصیت نامتجارینگرش مصرفکنندهنام تجاریمصرفکنندهتداعیهای نام تجاریرفتار مصرفکننده
-
2.
نویسنده : علوی فومنی، سیده فاطمه ؛ رضایی کلیدبری، حمیدرضا ؛ گودرزوند چگینی، مهرداد ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1395 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 51 تا 72 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندآگاهی برندارتباط با برند
-
3.
نویسنده : موسوی، سید نجم الدین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 229 تا 243 )
کلیدواژه ها:صنایع غذاییارزش ویژة برندچشمانداز برندعملکرد محصولموضعیابی برندصنایع غذایی ایرانارزش ویژةبرنـد
-
4.
نویسنده : جلیلیان، حسین ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ محمودیان، امید ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 41 تا 64 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندفضای سایبریتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیبازنگری آنلایننفوذ بین-شخصیقصد خریدمشتریارزش ویژهمحصول
-
5.
نویسنده : پورفرج، اکبر ؛ تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ علی پوریان زاده، راحیل ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1392 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه ادراکیارزش ویژه مبتنی بر رابطهرضایتمندی
-
6.
نویسنده : دهقان، نبی اله ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نعمتی زاد، سمانه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1393، دوره چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 79 تا 96 )
کلیدواژه ها:قصد خرید: ارزش ویژه مشتریارزش ویژه برآوردیارزش ویژه برندارزش ویژه ارتباطارزش ویژهمحرکهای ارزش ویژه مشتریمدلقصد خرید مشتری
-
7.
نویسنده : انصاری، منوچهر ؛ نصابی، وحیدرضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 37 تا 51 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندارزش ویژه برنددانش برندآمیخته تبلیغاتارتباط با برند
-
8.
نویسنده : حکیمی پور، ابوالقاسم ؛ بزرگ خو، حامد ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1392 - شماره 36 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 39 تا 52 )
کلیدواژه ها:برنداعتماد به برندارزش ويژه برندوفاداري به برند
-
9.
نویسنده : نوع پسند، سید محمد ؛ ملک اخلاق، اسماعیل ؛ حسینی چگنی، الهام ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 59 تا 74 )
کلیدواژه ها:بازاریابیآمیخته بازاریابیموسسات آموزشیبرندارزش ویژه برند
-
10.
نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده : رمضانی بوشهری، سحر ؛
مجله:اقتصاد کشاورزی و توسعه»زمستان 1401 - شماره 120 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 245 تا 263 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاستان خوزستانارزش ویژه برندخرید مجددمحصول خرماخرماارزش ویژهمحصول